خوزستان نیازمند توجه بیش از پیش دولت است

حسینی با بیان اینکه استان خوزستان نیازمند توجه بیش از پیش دولت است گفت: باید به دنبال هم افزایی و هم گرایی باشیم و این مهم بدون اولویت قرار دادن مردم تحقق پیدا نمی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز،« سید کریم حسینی» عصر امروز (سه‌شنبه ۱۹ اسفند) در چهارمین جلسه شورای تعاون استان خوزستان که در سالن جلسات استانداری خوزستان برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام کاظم (ع) اظهار کرد: حضور استاندار جدید که سرشار از تجربه و مدیریت کارآمد است را در استان خوزستان به فال نیک می گیریم و امید داریم که سال آینده سالی پربرکت برای خوزستان و ایران اسلامی باشد.

 

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان افزود: ما در دوره های گذشته در استان شاهد آسیب های بسیاری بودیم و لازم است این آسیب های بررسی و دلایل آن تعیین شود؛ اگر همراه مدیریت قاطعیت، هنر اداره کردن و بهره مندی از اندیشه های مختلف وجود داشته باشد قطعا هر مدیری موفق خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه شان همه مسئولان، مدیران و ... مردم هستند و این فرصت خدمت را از مردم دریافت کرده اند ادامه داد: استان خوزستان نیازمند توجه بیش از پیش دولت است؛ باید به دنبال هم افزایی و هم گرایی باشیم و این مهم بدون اولویت قرار دادن مردم تحقق پیدا نم کند.

 

نماینده مردم اهواز، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تعاون باید در همه امور اولویت قرار داشته باشد تصریح کرد: قطعا ظرفیت های بسیار بالایی در خوزستان وجود دارند که اکنون بالقوه هستند و در صورت به کارگیری این ظرفیت ها بالفعل شدن آنها ممکن می شود.

 

کد خبر 1036099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha