جشنواره ها فرصتی برای رقابت ایده های نو توسط هنرمندان است

یساول گفت: وقتی که یک میدانی ایجاد می شود ، فرصتی برای هنرمندان است تا بهترین کار خود را ارائه دهند و زمینه رقابت بیشتر که منجر به خلاقیت و ایده های نو می شود بیشتر می شود.

«حسین یساول»  برگزیده رتبه اول در زمینه زیورآلات در گفتگو با خبرگزاری شبستان در مشهد، با بیان اینکه در جشنواره فیروزه خراسان رضوی در زمینه زیورآلات کلکسیونی با گرایش قلمزنی روی این کار حائز رتبه برتر شدم؛ افزود:‌صاحب دو سبک در زیورآلات یکی قلم زنی خط برجسته سه بعدی و دیگری شبکه زنی خط برجسته سه بعدی و دارنده سه نشان ملی هستم و گرانقیمت ترین اثر زیواالاتی کشور را ارائه دام.

 

این هنرمند ساخت زیورآلات در خصوص علت شرکت در جشنواره فیروزه گفت: وقتی که یک میدانی ایجاد می شود ، فرصتی برای هنرمندان است تا بهترین کار خود را ارائه دهند و زمینه رقابت بیشتر که منجر به خلاقیت و ایده های نو می شود بیشتر می شود. من نیز به همین منظور شرکت کردم .

 

یساول با بیان اینکه مشوق نقش موثری در حضور و انگیزه هنرمند برای حضور در جشنواره ها به ویژه استانی و کشوری است؛ گفت: وقتی یک جشنواره استانی برگزار می شود هدایای آن طوری باید باشد که  هنرمند برای شزکت در آن و رقابت  تشویق شود و  کسب یادگیری داشته باشد.

 

وی بیان کرد: مسئولین هنرمند را و هنرش را نشان دهند و روی مشوق ها کار کنند، تا مادامی که مجموعه دولت به این جمع بندی برسد که به ظرفیت های داخلی نگاه ویژه پیدا کند و حداقلی را که الان مسئولین ما دارند مشوق ها هستند.

 

این هنرمند ساخت زیورآلات در خصوص فروش تولیدات هنرمندان به عنوان برند سوغات مشهد؛ اظهار داشت: باید خود هنرمندان ایده های آنها مطابق با فرهنگ ما باشد و مورد علاقه مردم باشد، مردم به گرایش های فرهنگی و مذهبی بسیار علاقه مند هستند و من نیز روی همان قسمت کار می کنم و همان را به بهترین بسته بندی که مقدور است، با وقتی که می گذارم به مخاطب می دهم.

 

وی تصریح کرد: هنرمندان روی آن چه که مورد نیاز مردم است تمرکز نمایند و مخاطب های حداکثری در نظر بگیرند و بر روی بسته بندی کار نمایند.

 

 

کد خبر 1036111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha