تکمیل پروژه های نیمه تمام کهگیلویه و بویراحمد نیازمند تخصیص اعتبار ویژه از سوی دولت

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار تخصیص اعتبار ویژه از سوی دولت به پروژه های نیمه تمام استان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، استاندار کهگیلویه و بویراحمد شامگاه سه شنبه (۱۹ اسفند) در ادامه دیدارها و رایزنی های خود در تهران با اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور دیدار و گفت و گو کرد.

حجت الاسلام سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده و مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان های بویراحمد،دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی استاندار را در این دیدار همراهی کردند.

«حسین کلانتری» در ابتدای این دیدار به زلزله شهرستان دنا اشاره کرد و گزارشی از آخرین روند اقدامات و امدادرسانی ها به آسیب دیدگان و همچنین آغاز آوار برداری ها و بازسازی ها ارایه داد و خواستار توجه ویژه به این شهرستان شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار ضمن تشریح وضعیت استان کهگیلویه و بویراحمد، توجه به ظرفیت های طبیعی، کشاورزی، انرژی و گردشگری را مهم ترین راهکارهای پیشرفت و توسعه استان خواند.

 وی همچنین در این نشست مهم ترین نیازها و اولویت های استانی برای پیشرفت و توسعه استان و خواسته های مردمی را تشریح کرد.

کلانتری در ادامه تامین اعتبار برای تکمیل پروژه های راه های مهم استان، سدها و تکمیل پروژه های آب رسانی به شهرهای استان و همچنین پروژه های بهداشت و درمان و بیمارستانها و طرح های نیروگاهی و مسکن استان را خواستار شد و گفت: با تخصیص اعتبارات لازم می توان این پروژه های مهم را در اسرع وقت تکمیل کرد.

گفتنی است این نشست هم اکنون در حال برگزاری است.

کد خبر 1036116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha