توزیع ۲۹۶میلیارد تومان کمک مومنانه بین نیازمندان مازندرانی

سردار مسلمی گفت:در مجموع سه مرحله اجرای رزمایش کمک مومنانه به ارزش ۲۹۶ میلیارد تومان بسته های معیشتی، اقلام بهداشتی، جهیزیه، تبلت دانش آموزی، لوازم التحریر و البسه تهیه و بین نیازمندان استان مازندران توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار «سیاوش مسلمی»امروز (۱۹اسفند) در جلسه قرارگاه استانی امام حسن مجتبی (ع) که با هدف هم‌افزایی بین نهادها و دستگاه‌ها در راستای اجرای هدفمند و اثرگذار رزمایش‌های کمک مومنانه در سطح استان با هدف تداوم نهضت‌های همدلی در سال ۱۴۰۰ برگزار شد، اظهار کرد:در فضای کرونایی بیشترین زحمات بردوش مسئولان اداره صمت بوده است، مابقی مدیران و مسئولان در طول این یک سال در بحث مقابله کرونا فعالیت‌های موثری انجام دادند.

 

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره با اینکه ابن جلسه با هدف برپایی رزمایش مومنانه برگزار شد، گفت: فرمانداری‌ها، بخشداری و شهرداری در بحث کمک مومنانه در کنار ستاد اجرایی فرمان امام، کمیته امداد و بنیاد برکت ایستادند و منجر به انجام اقدامات خوبی شد.

 

سردار مسلمی تصریح کرد: آنچه که در سه مرحله کمک مومنانه شکل گرفت؛ مرحله اول از ۱۵ شعبان تا پایان رمضان در اقلامی اعم از جهیزیه لوازم زندگی، جهیزیه، البسه و پوشاک، تبلت، پرداخت اقساط و قبوض و اجاره، مواد خوراکی و معیشتی ، هدایای نقدی،  طعام و قربانی و ... حدود ۱۲۴ میلیارد تومان کمک‌های مردمی و همچنین ستاد کل سپاه کمک شد.

 

وی عنوان کرد: مرحله دوم که از عید قربان تاغدیر بوده در دهه اول محرم و آخر ماه صفر ۱۱۳ میلبارد تومان کمک مومنانه جمع آوری شد و مرحله سوم که از هفته بسیج آغاز شد و تا الان ادامه دارد ۵۹ میلیارد تومان کمک مردمی داشتیم  مجموعا ۲۹۶ میلیارد تومان کمک مومنانه در مازندران داشتیم.

 

سردار مسلمی گفت: هدفمان این بود که هر کس هر آنچه می‌تواند فارغ از اینکه کجاست بدون نام و نشان نقشی در برگزاری و توزیع کمک مومنانه به آسیب‌دیدگان از کرونا داشته باشد.

 

وی با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در مازندران، یادآور شد: ورود به درب منازل و تامین بسته های معیشتی با حمایت شهرداری‌های شهرستان‌های استان صورت گرفت تا به الان علاوه بر اهدای بسته معیشتی و بهداشتی حدود ۱۰۸ میلیارد تومان هزینه شده سعی کردیم از همه ظرفیت‌ها استفاده شد.

 

سردار مسلمی تاکید کرد: فضای صمیمی هم‌افزا و کمک کردن برای رفع مشکلات در استان مازندران به ندرت در سایر دستگاه‌ها وجود دارد، ما هم هر آنچه که در توان داریم برای مقابله با این ویروس ارائه می‌دهیم، امروز که آخرین جلسه قرارگاه است امیدواریم مردم بدانند چه اقدامات خوبی صورت گرفت.

کد خبر 1036124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha