رشد ۱۴۰ درصدی تعاونی های خوزستان

غمگین با بیان اینکه در استان خوزستان طی یک سال گذشته تعداد تعاونی‌ها بالغ بر ۱۴۰ درصد افزایش داشته‌ گفت: بنا شده ۴۴۰ میلیارد تومان تسهیلات از محل اعتبار تعهدنامه میان بانک توسعه تعاون و وزرات تعاون ویژه تعاونی‌های دانش‌بنیان تخصیص داده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز،« ارسلان غمگین» عصر امروز (سه‌شنبه ۱۹ اسفند) در چهارمین جلسه شورای تعاون استان خوزستان که در سالن جلسات استانداری خوزستان برگزار شد، ضمن  تسلیت به مناسبت شهادت امام کاظم (ع) اظهار کرد: چهارمین جلسه شورای عالی تعاون خوزستان با محوریت چهار موضوع اصلی با حضور معاون وزیر به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

 

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان اضاقه کرد: بر اساس پیگیری های انجام  شده مشکلات برخی تعاونی ها که در اولویت قرار داشتند با دستور صریح استاندار خوزستان برطرف شد.

 

وی از ارائه ۲ بسته تسهیلاتی ویژه تعاونی داران خوزستان خبر داد و افزود: معاون وزیر تعاون در این جلسه اعلام کرد که ۴۴۰ میلیارد تومان از محل اعتبار تعهدنامه میان بانک توسعه تعاون و معاونت وزرات تعاون تامین می شود؛ این تسهیلات ویژه تعاونی های دانش بنیان هستند.

 

غمگین با بیان اینکه پنج هزار تعاونی فعال در سراسر خوزستان فعالیت می‌کند ادامه داد: امیدواریم با تلاش هایی که در حال انجام تعاونی ها به سمتی حرکت کنند که 25 درصد سهم اقتصادی خودشان دسترسی پیدا کنند.

 

وی تصریح کرد: ما در طول ۲ سال اخیر با حمایت های وزیر تعاون اقدامات خوبی را در بستر تعاونی ها شاهد بودیم و در استان خوزستان بالغ بر 140درصد تشکیل تعاونی ها افزایش داشته که این رشد بسیار خوب تنها در یک سال اخیر رخ داده است.

 

کد خبر 1036125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha