بی‌اعتنایی نهادهای نظارتی در مقابل فروش ماسک‌های غیراستاندارد

رییس کمیته توزیع اقلام بهداشتی ستاد مقابله با ویروس کرونا در خراسان شمالی گفت: نهادهای نظارتی با وجود اطلاع از فروش ماسک‌های غیر استاندارد بی‌توجهی و اعمال قانون را پاسکاری می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ رییس کمیته توزیع اقلام بهداشتی ستاد مقابله با ویروس کرونا در خراسان شمالی عصر امروز سه شنبه در جلسه استانی مقابله با ویروس کرونا با ابراز تأسف از وفور ماسک‌های غیراستاندارد در بازار گفت: بارها و بارها در این ارتباط هشدار داده شده ولی اقدام عملیاتی برای مبارزه با این مهم انجام نشده و حالا شاهدیم که در بازار گاهی ماسک‌های غیر استاندارد از ماسک‌های استاندارد گران‌تر هم به فروش می‌رسد.

 

 


"امین کلاته" با اعتراض نسبت به اینکه دانشگاه علوم پزشکی برای اجرای مصوبات ستاد مدیریت کرونا در ارتباط با استفاده از ماسک تولید داخل استان، همکاری لازم را ندارد، گفت: در زمینه تولید ماسک، خراسان شمالی نه تنها به خودکفایی رسیده بلکه کیفیت برخی تولیدی‌ها قابلیت صادرات به خارج از کشور را هم دارد.

 

 


وی اضافه کرد: متأسفانه به دلیل نبود نظارت کافی برخی از داروخانه‌ها هم ماسک‌های غیر استاندارد خارجی را برای فروش آماده عرضه دارند و حتی این ماسک‌های غیر استاندارد را با قیمت بالاتر از نرخ مصوب به مشتریان می‌فروشند.

 

 


کلاته به اجرای طرح فروش راحت‌تر و‌ مقرون به صرفه‌تر ماسک به شهروندان اشاره کرد و گفت: در این طرح با کمک و همیاری شهرداری، ماسک‌های تولیدی استان با قیمت مصوب و مناسب در باجه‌های شهرداری به شهروندان فروخته می‌شود.

 

 

 

 

کد خبر 1036136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha