راهیان نور در زنده نگه‌داشتن فرهنگ مقاومت نقش ویژه‌ای دارد

علیرضا مدنی گفت: جبهه مقاومت هزینه‌های سنگینی را به استکبار جهانی تحمیل کرده و بدون شک نقش راهیان نور در زنده نگه داشتن فرهنگ مقاومت ویژه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، علیرضا مدنی جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در آئین اختتامیه اردوی راهیان نور کردستان در سنندج اظهار کرد: کشورهای مختلف دنیا برای آشنایی نسل‌های آینده با رشادت نیروهای مسلح موزه جنگ راه‌اندازی می‌کنند و راهیان نور در کشور ما نیز بر همین مبنا سکل گرفته است.

 

وی با بیان اینکه راهیان نور موهبتی الهی است، افزود: راهیان نور موزه جنگی ما به وسعت تمامی مناطق عملیات دوران دفاع مقدس است.

 

وی افزود: قطعا فرهنگ مقاومت از ارتباط بین نسل گذشته و نسل جوان ایجاد می‌شود و اردوی راهیان نور که با درایت مقام معظم رهبری ایجاد شد راهی برای ایجاد این ارتباط است.

 

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اعلام اینکه در دوران دفاع مقدس شاهد نقش‌آفرینی بانوان بوده‌ایم، عنوان کرد: تقدیم 63 دانش‌آموز شهیده دختر از سندهای ماندگار بانوان کردستانی در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

 

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کردستان اعلام کرد: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا اردوی راهیان نور در فضای مجازی برگزار شد و 16 هزار دانش‌آموز کردستانی در بستر شبکه شاد اقدام به ثبت نام در اردوهای مجازی راهیان نور کردند.

 

اصغر عبدی‌فر اضافه کرد: آشنا کردن دانش‌آموزان با ارزش‌های دفاع مقدس از جمله برنامه‌های تعریف شده برای آموزش و پرورش و بسیج دانش‌آموزی بود که در این راستا اردوی راهیان نور تشکیل شد و امسال این اردو در بستر شبکه شاد شکل گرفت.

 

وی گفت: دانش‌آموزانی که در اردوی راهیان نور امسال شرکت کردند از خدکات در نظر گرفته شده در بستر مجازی بهره‌مند شدند.

 

 

کد خبر 1036151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha