افزایش ۱۰ درصدی شعب اخذ رای/ سلامت و امنیت  مجریان انتخابات از اولویت است

قاسم نژاد با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی شعب اخذ رای در گیلان گفت: سلامت و امنیت مجریان انتخابات اولویت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، « محمود قاسم نژاد» عصر امروز ( سه شنبه، 19اسفند ) در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که در محل فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: از مصادیق و موضوعات مهم در تحقق عدالت اجتماعی به کارگیری جوانان در عرصه های مختلف است.


معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان ماسال را جز شهرستان های بسیار خوب در زمینه علمی فرهنگی اجتماعی و هنری عنوان کرد و افزود: نخبگان علمی و ورزشی مربیان شهرستان ماسال در سراسر کشور و مدال‌آوران با توجه به اندازه جمعیتی و سابقه سیاسی درخشش فراوانی داشتند. 

 

 وی با بیان اینکه نام شهرستان ماسال در همه عرصه ها اعم از علمی، ورزشی، طبیعت و اقلیم در سراسر کشور طنین انداز است گفت:  باید این فرصت را جهت نیل به اهداف جامعه پویا و جوان مغتنم شمرد که در همین زمینه اقدامات قابل توجهی را دولت تدبیر و امید در سطح کشور انجام داده است که در سطح شهرستان نیز نمود پیدا کرده است.

 

قاسم نژاد با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید نسبت به استفاده جوانان در پست‌های مدیریتی تاکید دارد تصریح کرد: امروز جوانان هستند و درک متقابل از گفتمان جوانان را دارند

 

معاون استاندار گیلان با اشاره به اینکه جوانان با خاصیت پویایی و خلاقیت به توسعه پایدار کمک می کنند خاطرنشان کرد: دولت نسبت به افزایش تسهیلات نسبت به ادوار گذشته در حوزه جوانان اقداماتی در زمینه ازدواج اشتغال و کارآفرینی انجام داده است.


وی اظهار کرد: پارک های علم و فناوری برای جوانان و کارآفرینانی که در تلاشند  برندهایی را با  خلاقیت داشته باشند اعتبارات مناسبی را تأمین می‌کند.


قاسم نژاد با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید سه هزار سمن فعال در عرصه جوانان توانست مجوز فعالیت اخذ کند افزود:  آگاهی بخشی برای جوانان و ایجاد در زمینه رشد و تعالی شخصی عمومی  بسیار حائز اهمیت است.

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اجرای طرح کارانه اشتغال (کاج) را به  عنوان یکی از طرح‌های موفق  و اشتغال زای دولت عنوان کرد و افزود:  همه جوانان می توانند از این ظرفیت بهره برداری کنند.


وی با بیان اینکه  بسیاری از جوانان در مقابله با ویروس منحوس کرونا حضوری فعال داشتند گفت: ماسال یکی از موفق ترین شهرستان های فعال در حوزه مقابله و پیشگیری از کرونا است که جای تقدیر دارد.

 

قاسم نژاد با اشاره به موضوع انتخابات تصریح کرد: انتخابات با فرمان وزیر  کشور از دیروز آغاز شد و تمام داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرها از روز ۲۰ تا ۲۶ اسفند به مدت هفت روز کاری از طرق مختلف و به چهار شیوه می توانند مبادرت به ثبت نام کنند.


معاون استاندار گیلان خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و جلوگیری از انتقال این بیماری داوطلبان انتخابات از طریق چهار شیوه اعم از اپلیکیشن موبایلی،  مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت، نسخه الکترونیکی در دسکتاپ رایانه و مراجعه حضوری میتوانند اقدام به ثبت‌نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهر کنند.


وی اظهار کرد: در راستای اجرای قانون انتخابات، سلامت و امنیت مجریان انتخابات از اولویت است و فصل الخطاب ما به عنوان مجری قانون عمل به اصل قانون است و  پذیرفته نیست که مجریان از دیگران تاثیر بگیرند.


 قاسم نژاد افزود: با هر فرد و دستگاهی که از امکانات عمومی و دولتی برای تبلیغ له یا علیه دیگران استفاده کند، برخورد جدی می شود.


معاون استاندار گیلان با اشاره به وضعیت بیماری کرونا گفت: امکانات بهداشتی در اختیار مجریان و عوامل انتخاباتی قرار می‌گیرد باید فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت شود و تعداد شعبات اخذ رای به میزان ۱۰ درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

 

وی با بیان اینکه فضاها و مکانهای  اخذ رای باید مناسب باشد و تمهیدات لازم در فاصله گذاری اجتماعی اندیشیده شود تصریح کرد: ایجاد رضایتمندی با حضور در بین مردم و کسب رضایت حداکثری از راهبردهای نظام است.


قاسم نژاد خاطرنشان ساخت: ما باید ضمن توجه به مسائل قانونی در تایید صلاحیت ها امکان این را فراهم کنیم که خدایی نکرده تنگ نظری وجود نداشته باشد و افکار عمومی بداند که در سطوح مختلف گزینه‌ای را دارند که بتوانند انتخاب کنند.

کد خبر 1036152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha