توزیع ۱۵ بسته معیشتی  در بین خانواده های  نیازمند  روستای کهکدان ملایر

حجت الاسلام داوری گفت: همزمان با عید مبعث از سوی کانون شهید مفتح ۱۵ بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

«حجت الاسلام گل محمد داوری» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت:  همزمان با عید بزرگ مبعث برنامه های مختلفی  توسط کانون  شهید مفتح روستای کهکدان ملایر اجرا می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید مفتح روستای کهکدان ملایر افزود: برگزاری جشن را در  عید بزرگ مبعث در مسجد با رعایت پروتکل های بهداشتی خواهیم داشت.

 

  وی با بیان اینکه همزمان با عید مبعث و نزدیک شدن به ایام نوروز نیز توزیع بسته های معیشتی به نیازمندان شناسایی شده را داریم گفت: این بسته ها به کمک خیران تهیه و بین خانواده های نیازمند توزیع می‌شود.

 

حجت الاسلام داوری از توزیع 15 بسته معیشتی در عید مبعث در بین خانواده های  نیازمند خبر داد و گفت:  این  بسته  ها شامل برنج، رب گوجه فرهنگی، شکر ، حبوبات و... است.

 

وی با بیان اینکه کانون شهید مفتح روستای کهکدان ملایر از سال 73 تاسیس شده و بیش از ۲۰۰ نفر عضو فعال دارد افزود: این کانون یکی از فعال ترین کانونهای شهرستان ملایر است که  در همه ایام و برنامه داشته است.

 

وی  افزود: در ایام کرونا نیز بیشتر این برنامه ها اجرا شده و در فضای مجازی نیز برنامه‌ها به خوبی دنبال شده و  از مهمترین برنامه های ما در امسال  جمع اوری و توزیع کمک های مومنانه ، همکاری با  حوزه بهداشت و درمان ، طرح سه‌شنبه‌های تکریم،  برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و هنری ورزشی و... بوذده است.

کد خبر 1036163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha