ختم صلوات هدیه به حضرت رسول(ص) همزمان با عید مبعث توسط اعضای کانون مصباح ملایر

امیری گفت: همزمان با عید مبعث انجام ختم صلوات و هدیه ‌آن به رسول گرامی اسلام حضرت محمد ۰ص) توسط اعضای کانون انجام می‌شود.

 «زهرا امیری »در گفت و گو با خبرنگار شبستان  گفت: همزمان با عید مبعث برنامه  ختم صلوات و قرآن  توسط کانون مصباح انجام می‌شود.

مدیر  کانون  فرهنگی و هنری مصباح مسجد جامع روستای پیروز از برگزاری جشن عید مبعث توسط این کانون برای اعضا خبر داد و گفت: در حال حاضر با توجه به شیوع کرونا همه برنامه های ما به صورت مجازی در حال انجام است.

وی  با بیان اینکه ختم صلوات و هدیه به حضرت رسول همزمان با عید مبعث انجام می‌شود  گفت: ختم نادعلی را نیز از تولد حضرت علی(ع) شروع کرد ه ایم و تا پایان ماه رجب  توسط  اعضای این کانون ادامه دارد.

 وی  با بیان اینکه در اعیاد شعبانیه نیز برنامه های ختم صلوات  و... توسط کانون انجم می‌شود تصریح کرد:  سایر برنامه های فرهنگی و همچنین جمع آوری کمکهای مومنانه برای نوروز به همت خیران در دستور کار کانون قرار دارد.

کانون فرهنگی و هنری مصباح روستای پیروز فعالیتهای خود را از سال ۸۷ در حوزه های مختلف فرهنگی هنری مذهبی و... شروع کرد و در حال حال حاضر ۱۲۰ نفر عضو فعال دارد.

مدیر  کانون مصباح پیروز  تهیه چندین مرحله بسته کمکهای مومنانه ، تهیه تبلت برای دانش آموزان نیازمند،  تهیه پوشاک، تهیه انسولین برای بیماران دیابتی،  ضد عفونی معابر روستا ، تهیه ماسک و... را از اقدامات انجام شده این کانون در سال جاری دانست.

وی  با بیان اینکه در مناسبت های مختلف نیز این کانون  همواره فعال بوده و جزو کانونهای پیشرو در شهرستان است افزود: کسب رتبه سوم در طرح ایران قوی  و برگزیده شدن  نمایش ما در حوزه کودکان جزو نمایش های برگزیده کشور  از موفقیت های این کانون در سال جاری بوده است.

کد خبر 1036166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha