«زنگ انشا» با مبانی نوشتن و تمرین سوژه یابی در رشت برگزار می شود

محمدی از برگزاری کارگاه تولید محور «زنگ انشا» با مبانی نوشتن و تمرین سوژه یابی در رشت خبر داد و گفت: به مناسبت عید نوروز نیز مسابقه مجازی «دربست بهار» را برگزار می کنیم.

«حمیدرضا محمدی» با تبریک مبعث حضرت رسول اکرم(ص) و نیز فرا رسیدن فصل بهار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از برگزاری مسابقه مجازی تحت عنوان «دربست بهار» به مناسبت عید نوروز خبر داد و اظهار کرد: سبزه آرایی، سفره هفت سین، تخم مرغ رنگی از بخش های این مسابقه هستند.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با اشاره به جوایز ۳۰۰ ، ۲۰۰ و ۱۰۰ هزار تومانی برای نفرات اول تا سوم این مسابقه گفت: آخرین مهلت ارسال آثار تا ۵ فروردین 1400 است و علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند تصاویر خود را به شماره ( ۰۹۳۳۲۳۴۴۱۴) ارسال کنند.

وی همچنین در ادامه از برگزاری کارگاه تولید محور «زنگ انشاء» با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت و خانه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی استان گیلان خبر داد و افزود: این کارگاه با حضور «نسیم شاه‌چشمه» که دارای سرتیفیکیت BRUSOV دانشگاه زبان‌ و علوم اجتماعی ارمنستان و گواهینامه قلم ایرانی و برگزیده جشنواره رسانه‌ای حبیب است برگزار می شود.

محمدی تصریح کرد: «چرا، چگونه و برای چه کسی بنویسیم؟» و «مبانی نوشتن و تمرین سوژه‌یابی» از مباحث این کارگاه هستند.

وی با بیان اینکه کارگاه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با ظرفیت محدود برگزار می‌شود، گفت: این کارگاه ساعت ۱٠ صبح روز (شنبه، ۲۳ اسفند) در خانه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی استان گیلان واقع در استادسرای رشت برگزار می شود.

محمدی اضافه کرد: علاقه مندان برای‌ ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۰۹۳۶۲۶۱۸۶۰۵ تماس بگیرند.

وی با اشاره به اینکه سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در یکسال گذشته از تاثیر عمیق و گسترده روانی ویروس کرونا غافل نشد، بیان کرد: این سازمان در این راستا سعی کرد ایجاد نشاط در تولید برنامه ها را برای افزایش روحیه تاب آوری شهروندان و عبور ایمن از بحران کرونا مدنظر قرار دهد.

کد خبر 1036168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha