بیش از ۶۰ میلیارد تومان در کمک های مؤمنانه به کمیته امداد کمک شد

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به مشارکت خیرین، ارتش و سپاه و...در کمک های مؤمنانه افزود: از سال گذشته که مقام معظم رهبری کمک های مؤمنانه را مطرح کردند؛ بیش از ۶۰ میلیاردتومان مجموع کمک های مؤمنانه به مجموعه امداد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ یحیی صادقی، چهارشنبه(20 اسفند) در جشن توانمندسازی 5 هزار و ۵۰۰ خانوار کمیته امداد استان با اشاره به اینکه با اندک سرمایه ای می شود شغل ایجاد کرد؛ از همراهی و همکاری مسئولین اعم از استاندار، امام جمعه، نمایندگان مجلس، رسانه ها و...با مجموعه امداد قدردانی کرد.

 

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به پتانسیل های قوی در استان کرمان؛ اظهار کرد: اینکه نزدیک هفت هزار خانواده در شهرستانی{برخوردار} مانند سیرجان تحت پوشش امداد و  500 خانواده فاقد مسکن باشند؛ زیبنده نیست.

 

وی با بیان اینکه خیرین نیز انصافاً همراهی و گره گشایی داشتند؛ افزود: از سال گذشته که مقام معظم  رهبری کمک های مؤمنانه را مطرح کردند؛ بیش از 60 میلیاردتومان مجموع کمک های مؤمنانه به مجموعه امداد بود.

 

صادقی به طور ویژه از همراهی سپاه، ارتش و...در این امر قدردانی و بیان کرد: این کمک ها در دوررترین نقطه استان با بالگرد  هم که مباحث امنیتی پیگیری می شد، رفت و باید برای امنیت و اشتغال پایدار از سپاه و ارتش قدردانی کرد.

 

وی از توزیع 1850 سری جهیزیه به مناسبت سالگرد  سردار دلها و  1500 سری جهیزیه به مناسبت عید مبعث خبر داد.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان هم طی سخنانی با بیان اینکه امداد جدای از توجه به محرومین، مأموریت سنگین تری را در دستور کار قرار داده و آن توانمندسازی خانواده های محروم است؛  افزود: کمیته امداد در یکی از سنگرهای بزرگ در جنگ اقتصادی ورود کرده و با انگیزه مقدس و با برنامه حساب شده توانسته توفیقات قابل توجهی را در استان کرمان هم به نمایش بگذارد.

 

وی این اقدام کمیته امداد را در امیدبخشی و خودباوری مؤثر دانست. 

کد خبر 1036215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha