۵۰۰ بسته معیشتی در لواسانات و رودبار قصران توزیع شد

در راستای اجرای پنجمین مرحله از رزمایش همدلی و احسان، توسط ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره)، ۵۰۰ بسته معیشتی امروز (دوشنبه) میان نیازمندان لواسانات و رودبار قصران توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجه الاسلام سید سعید لواسانی امام جمعه بخش لواسانات در مراسم جمع‌آوری و توزیع این بسته‌های معیشتی که در مصلی لواسان برگزار شد، بیان داشت: این برنامه‌ها نمادین و برای ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری است؛ اصل کمک مومنانه و اصل این تفکر است تا مبادا در مواجهه با سختی مردم چشم‌مان را ببندیم و بی‌توجه عبور کنیم که این معنا ندارد.

وی با تاکید بر آن‌که وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم جای تاسف و نگرانی دارد، گفت: این شرایط باعث شد تا بدانیم هنوز افرادی هستند که با احساس مسئولیت در توان خود به دست‌گیری از قشر کم‌تر برخوردار جامعه می‌شتابند. و همچنین نهادها و ارگان‌هایی نظیر بسیج، اوقاف، کمیته امداد و ... که برای بهبود وضعیت مردم تلاش می‌کنند.

لواسانی اظهار داشت: اگر ما به میدان بیاییم و به نیازمندان کمک کنیم، خداوند نیز به ما برتری بخشیده و به همین سبب مشکلات ما از جمله مشکلات اقتصادی به مرور زمان حل می‌شود. نیت کار فقط باید رضای خدا باشد، تا نتیجه این معامله را ببینیم.

کد خبر 1036223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha