ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر در خراسان شمالی آغاز شد

ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهرها در ۲۴ شهر خراسان شمالی همزمان با سراسر کشور امروز در خراسان شمالی آغاز شد.

فرماندار شهرستان بجنورد به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر از امروز به مدت یک هفته فرصت دارند تا برای ثبت نام اقدام کنند.

 


"غلامرضا عوض زاده" اظهار داشت: داوطلبان تا پایان وقت اداری روز سه شنبه ۲۶ اسفندماه جاری فرصت دارند تا برای ثبت نام اقدام کنند.

 

 


وی افزود: یکی از الزامات برای ثبت نام در انتخابات شوراها، دریافت گواهی عدم سوء پیشینه است و انتظار می رود داوطلبان دریافت این گواهی را به روزهای آتی موکول نکنند.

 

 


وی تصریح کرد: بر اساس آخرین آمار، تاکنون تنها 222 نفر از متقاضیان داوطلب شدن در انتخابات برای دریافت گواهی به دفاتر این شهرستان مراجعه کرده اند.

 

 


وی خاطرنشان کرد: البته اقدام برای دریافت گواهی در تمام نقاط کشور میسر است و ممکن است افراد برای دریافت گواهی، در سایر شهرستان های سطح کشور اقدام کرده باشند. 

 

 


فرماندار شهرستان بجنورد گفت: برای انتخابات پیش رو، ۳۴۰ شعبه اخذ رای  در شهرستان بجنورد پیش بینی شده است که ۲۰۶ شعبه در شهر بجنورد، ۹۶ شعبه در بخش مرکزی این شهرستان و ۳۸ شعبه در بخش گرمخان است.

 

 


عوض زاده اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا، شیوه های تبلیغات انتخابات امسال متفاوت است و بیشتر از فضای مجازی استفاده می شود.

 

 


وی گفت: برای تبلیغات در سطح شهر، برای نصب پوسترهای تبلیغات، مکان هایی در مناطق مختلف مشخص می شود و نامزدهای انتخابات تنها باید در این مکان ها نسبت به نصب پوسترها اقدام کنند.

 

 


فرماندار شهرستان بجنورد افزود: تبلیغات زودتر از موعد هم تخلف است و با این تخلف‌ها برخورد قانونی می شود.

 

 

 

کد خبر 1036226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha