ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای شهر در ورامین آغاز شد

همزمان با سراسر کشور و در راستای اجرای دستورالعمل ستاد انتخابات، روند رسمی ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات شورای شهر در ورامین آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، بر اساس قانون، ثبت نام وداوطلبان انتخابات شوراهای شهر از امروز چهارشنبه 20 اسفند تا ساعت 18 روز 26 اسفند به چهار روش استفاده از اپلیکشن موبایلی و  نسخه دستکتاپ رایانه بازگذاری شده در سایت وزارت کشور به آدرس http://entekhabat.moi.ir/، مراجعه به مراکز پیشخوان دولت و مراجعه حضوری به فرمانداری‌ها انجام می‌شود.
حسین کاغذلو فرماندار شهرستان ورامین، عمل به قانون و شفافیت در امور را لازمه مشارکت مردم اعلام کرد و افزود: همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، امانت‌دار رأی مردم هستند و باید با عمل به قانون ضمن حراست از این امانت، زمینه مشارکت آحاد مردم را فراهم کنند.
کاغذلو افزود: ستاد انتخابات شهرستان ورامین با در نظر گرفتن اصل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، از ساعت 8 امروز چهارشنبه آماده پذیرایی از داوطلبان شرکت در انتخابات شورای اسلامی است تا روند قانونی ثبت نام به درستی صورت پذیرد.
وی اظهار داشت:از کلیه افرادی که با احساس مسوولیت، قصد مشارکت در این رویداد مهم سیاسی دارند درخواست می‌شود از ثبت نام خود را به صورت غیرحضوری انجام دهند تا این بخش از انتخابات با حفظ سلامتی تمامی افراد حاضر در محل ستاد انتخابات اجرایی شود.
لازم به ذکر است، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای روز 28 خرداد سال 1400 برگزار می‌شود.

کد خبر 1036258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha