مردم گلستان ۳۳۹۴ عضو شورای شهر و روستا را انتخاب می کنند/ افتتاح ستاد انتخابات در گلستان

حق شناس گفت: سه هزار و ۳۹۴ نفر به عنوان شورای شهر و روستا در گلستان با رای مردم در مسائل عمرانی اقتصادی و غیره با دولت مشارکت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» صبح امروز (چهارشنبه 20 اسفند) در آیین افتتاح ستاد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا گلستان اظهار کرد: برگزاری انتخابات پرشور برکات بزرگی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به وجود می آورد.

 

استاندار گلستان ادامه داد: در 998 نقطه که 34 نقطه آن شهری و 964 نقطه آن روستایی است انتخابات برگزار می شود و سه یا پنج  یا هفت نفر به عنوان شورای شهر و روستا انتخاب می شوند و در گرگان که مرکز استان است این تعداد 9 نفر در نظر گرفته شده است.

 

حق شناس یادآور شد: سه هزار و 394 نفر به عنوان شورای شهر و روستا در گلستان در چهار سال در خصوص مسائل عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و رفاهی با دولت مشارکت می کنند تا سطح رفاه جامعه افزایش پیدا کند.

 

وی افزود: برگزاری انتخابات پرشور باعث می شود در تصمیم گیری ها بتوانیم با قدرت بیشتری عمل کنیم و حضور سه هزار و 394 نفر عضو شورای شهر و روستا در استان قوت قلبی برای تصمیم گیری بهتر مسئولان استان به شمار می رود.

 

استاندار گلستان متذکر شد: گاهی موضوعات مهمی از سوی اعضای شورای شهر و روستا به مسئولان منتقل می شود که گاهی این مسائل از دایره نگاه مسئولان خارج بوده و باعث شده که مشکل یک منطقه برطرف شود.

 

حق شناس بیان کرد: 99 روز برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری فرصت داریم و هر کاری که بتوانیم برای افزایش سرمایه اجتماعی و مشارکت پرشور انتخابات انجام می دهیم.

 

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری تاکید کردند که اگر انتخابات پرشور برگزار شود بخشی از معضلات کشور حل می شود، ابراز داشت: معضل کشور مشخص است کم اعتمادی یک معضل برای کشور به شمار می رود و باید تلاش کنیم که این مشارکت افزایش یابد.

 

استاندار گلستان تاکید کرد: در آخرین انتخابات میزان مشارکت مردم 58 درصد بوده و باید از فرصت پیش رو تا زمان برگزاری انتخابات برای افزایش مشارکت مردمی اقدام کنیم.

 

کد خبر 1036259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha