برگزاری اردوی دوچرخه سواری در کانون «منتظران نور» جهرم

نیکجو گفت: اعضای کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم با حضور در اردوی دوچرخه سواری، مسیر مسجد تا امامزاده فضل بن موسی (ع) را رکاب زنی کردند.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: ورزش همگانی از برنامه های کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» است که به صورت هفتگی در این کانون به اجرا در می آید.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» شهرستان جهرم افزود: از جمله ورزش های مفرح که در این کانون برگزار و با استقبال گروه های سنی مختلف رو به رو می شود ورزش دوچرخه سواری بوده که از دیرباز در این کانون مورد توجه بوده است.

 

وی با اشاره به اقدام زیبای بچه های کانون «منتظران نور» در اجرای برنامه دوچرخه سواری همگانی، عنوان کرد: در اقدام اخیر این کانون و به همت بچه های مسجد، برنامه دوچرخه سواری از مسجد تا امامزاده فضل بن موسی (ع) انجام شد.

 

نیکجو ادامه داد: بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» در این برنامه که با حضور حجت الاسلام «علی پوردست» امام جماعت مسجد انجام شد، مسیر چند کیلومتری تا آستان مقدس این امامزاده عظیم الشأن را رکاب زدند.

 

وی با اشاره به اینکه این برنامه مورد استقبال بچه های مسجد واقع شد، عنوان کرد: در این برنامه حدود 20 نفر از اعضای نوجوان کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» حضور داشتند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» شهرستان جهرم خاطرنشان کرد: همچنین بچه های مسجد پس از حضور در امامزاده، به زیارت حضرت فضل بن موسی (ع) رفته و آستان مقدس این امامزاده را زیارت کردند.

 

وی ادامه داد: در ادامه این برنامه که با دورهمی بچه های مسجد همراه بود، حجت الاسلام پوردست به بیان سخنرانی پرداخت و کلاس هفتگی اعضای نوجوان کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» در این مکان مقدس برگزار شد.

 

به گزارش شبستان، برگزاری اردوی دوچرخه سواری در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» شهرستان جهرم در قالب رواق «همدلی» در طرح ملی «ایران قوی» برگزار شد.

 

کد خبر 1036286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha