اجرای طرح تبرکات علوی با خرید ۶۰۰ کیلو  برنج ایرانی و توزیع  بین نیازمند شهرستان بهار

بهگو گفت: اجرای طرح تبرکات علوی، بر آن است تا با مهیا کردن زمینه همدلی و همراهی مؤمنین و خیرین، غبار فقر و محرومیت را از چهره مناطق محروم بزدائید.

«حمیدرضا بهگو» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان با اشاره به اینکه تلاش برای رفع محرومیت مستمندان، یکی از وظایف سازمان اوقاف و امور خیریه است، گفت: در همین راستا طرح «تبرکات علوی» در شهرستان بهار اجرا شد.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهار افزود:  در جهت کمک به نیازمندان 600 کیلو برنج ایرانی به مبلغ 150 میلیون ریال  از محل موقوفه زبیده خانم اقدام و در بین نیازمندان توزیع گردید.


وی ادامه داد: شهرستان بهار دارای چند موقوفه مهم است که از جمله می توان به موقوفات مرحومان امیرتومان، نظری و حاج خداکرم اشاره کرد که اداره اوقاف شهرستان بهار هر ساله از محل این موقوفات کمک هایی را به نیازمندان و افراد تحت پوشش موقوفه که واقفین تعیین کرده اند ارایه می کند.

 

وی تصریح کرد: بقاع متبرکه به عنوان پرچمدران فرهنگ و زمینه‌سازان جامعه اسلامی، بر آن هستند تا با مهیا کردن زمینه همدلی و همراهی مؤمنین و خیرین، غبار فقر و محرومیت را از چهره مناطق پیرامونی خود بزدایند.


بهگو با تاکید بر لزوم احیای سنت کمک به نیازمندان در مناسبت عظیم معنوی و اعیاد اسلامی، گفت: امسال با توجه به شیوع بیماری «ویروس کرونا» و تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر لزوم حمایت از نیازمندان و افراد کم بضاعت، این سنت حسنه بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

 

کد خبر 1036297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha