برنامه های کانون های مساجد استان اردبیل به مناسبت عید بزرگ مبعث اعلام شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل از اعلام برنامه های کانون های مساجد استان اردبیل به مناسبت عید بزرگ مبعث خبر داد و گفت: این ویژه برنامه ها به دلیل شیوع بیماری کرونا اکثراً به صورت مجازی خواهد بود.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ویژه برنامه های کانون های مساجد استان اردبیل به مناسبت عید مبعث حضرت رسول اکرم (ص) به دلیل شیوع بیماری کرونا اکثراً به صورت مجازی خواهد بود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: برپایی محافل انس با قرآن کریم از مهمترین برنامه های عید بزرگ مبعث خواهد بود که به صورت حضوری و مجازی در کانون های منتخب استان اجرا می شود.

 

این مقام مسئول یادآور شد: عید مبعث عید بزرگ مسلمانان است که فعالان کانون های مساجد نیز در این عید بزرگ برنامه های فرهنگی تدارک دیده اند و به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

 

سقاء عنوان کرد: آذین بندی مساجد و محلات به مناسبت عید بزرگ مبعث و توزیع بسته  های معیشتی و کمک های مومنانه در بین خانواه های بی بضاعت و آسیب دیده از کرونا نیز از دیگر برنامه ها خواهد بود.

 

وی اظهار داشت: توصیه کرده ایم طبق منویات مقام معظم رهبری اکثر برنامه به صورت مجازی باشد تا زمینه ای برای پیشگیری از شیوع بیمار کرونا فراهم شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: برگزاری آئین های تجلیل از فعالان کانون های مساجد همزمان با سالروز تاسیس کانون های مساجد نیز از دیگر برنامه ها است که در کانون ها اجرا می شود.

 

کد خبر 1036300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha