توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی بین نیارمندان کرمانشاه

بهشتی راد گفت: به مناسبت عید بزرگ مبعث رسول اکرم(ص) و در آستانه نوروز ۱۴۰۰، سپاه ناحیه کرمانشاه و بسیج سازندگی با همکاری بنیاد مستضعفین ۱۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان درکرمانشاه، امروز (۲۰ اسفند) سعید بهشتی راد، فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه در این مراسم که در سالن ورزشی امام خمینی(ره)برگزار شد، گفت: ازابتدای اپیدمی کرونا تا کنون چندین مرحله رزمایش کمک های مومنانه در سطح استان اچرا شده است و در این مرحله با مشارکت بنیاد مستضعفان و سپاه استان، ۱۰ هزار بسته معیشتی در سطح استان می شود که ۳ هزار و‌۷۰۰ مورد از آنها مربوط به شهرستان کرمانشاه است.

 

وی خاطر نشان کرد: درپی بیانات رهبر معظم انقلاب، طرح مواسات و همدلی به منظور کمک به آسیب‌دیدگان از شیوع ویروس کرونا در استانهای مختلف کشور آغاز شد که بر اساس آن جمع‌آوری و  توزیع بسته‌های معیشتی در دستور کار قرار گرفت.

 

 

بهشتی راد اظهار کرد: از ابتدای رزمایش کمک مؤمنانه تا کنون  ارزش بسته های معیشتی ۱۵ میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان بوده است و امیداوارم  بتوانیم تا ذفع این بیماری به کمک نیازمندان استان بشتابیم و این نهضت را ادامه دهیم. 

 

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه افزود: طرح شهید سلیمانی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری، دستورات فرماندهی‌کل سپاه و پیرو تفاهم‌نامه سازمان بسیج مستضعفین و وزارت بهداشت ، با هدف قطع  زنجیره انتقال ویروس کرونا در کشور به مرحله اجرا گذاشته شد.

 

توزیع ۲۴ هزار بسته معیشتی از دهه فجر امسال تا کنون

 

درادامه این رزمایش، کامران هزارخانی رئیس بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت: با همت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) تاکنون ۲۹۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۸۰ میلیارد تومان در سطح استان کرمانشاه توزیع شده است.

 

رئیس بسیج سازندگی استان کرمانشاه  افزود: در این مدت فقط بسته معیشتی توزیع نشده بلکه کمک‌های دیگر از جمله تهیه و توزیع جهیزیه، توزیع بسته‌های بهداشتی و توزیع غذای گرم در غالب نهضت کمک‌ مؤمنانه اجرا و در حال اجرا است.

 

هزارخانی  با اشاره به نحو انتخاب و شناسایی افراد نیازمند و واجد شرایط جهت دریافت بسته های معیشتی ، گفت: افراد نیازمند از طریق پایگاه‌های مقاومت بسیج در محلات و به صورت شبکه‌ای و مویرگی شناسایی شده‌اندو بسته های معیشتی را طی چند مرحله دریافت کرده اند.

 

وی گفت: این بسته‌های غذایی شامل برنج، روغن، و حبوبات و ارش هر بسته ۴۰۰ هزار تومان است  که در بین خانواده‌های کم‌درآمد و نیازمند شناسایی شده توزیع می شود.

 

رئیس بسیج سازندگی استان کرمانشاه  تصریح کرد: افراد شناسایی شده تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیستند و‌ اکثرا به خاطر کرونا دچار مشکل معیشتی شده‌اند.

کد خبر 1036352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha