۱۳۶ نفر اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای خراسان جنوبی هستند

خسروی اسفزار گفت: ۱۳۶ نفر اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خراسان جنوبی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حسین خسروی اسفزار» پیش از ظهر امروز (20 اسفند) در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: از امروز مرحله ثبت نام انتخابات شوراهای شهر و روستاها به مدت هفت روز آغاز شده است.

 

رئیس مجمع نمایندگان مجلس خراسان‌ جنوبی با بیان اینکه یکی از مصادیق نورانی پیامبر گرامی اسلام(ص) احترام به افکار عمومی است، گفت: امیدواریم در این مقطع در زمینه اجرا و نظارت انتخابات به خوبی عمل کنیم و کردار و رفتار رسول اکرم (ص) را سرلوحه قرار دهیم.

 

وی با اشاره به اینکه نظارت بر انتخابات شورای شهرها و روستاها بر عهده مجلس است، افزود: تاکنون ۱۳۶ نفر در شهرهای خراسان جنوبی جهت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستاها تعیین شده است.

 

خسروی اسفزار در ادامه بیان کرد: به ناظران انتخابات توصیه شده است که محورهای قانونی را رعایت کنند تا مشکلی در انتخابات پیش نیاید و بحث بی طرفی و حفظ اسرار مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند و با وزارت کشور به عنوان مجری انتخابات همکاری داشته باشند.

 

نماینده بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با بیان اینکه امام راحل و شهدا و انقلاب اسلامی زمینه مظهر مردم سالاری واقعی را فراهم کردند، ادامه داد: این موضوع در جمهوری اسلامی عملی شده است و امیدواریم به دموکراسی به معنای واقعی که ریشه در مکتب و مذهب دارد دست یابیم.

 

وی در پایان بیان کرد: هر چه کار را درست انجام دهیم برکت خداوند متعال بر ما بیشتر نازل می شود و باید از رهنمودها و توصیه های بزرگانی همچون آیت الله عبادی در این مسیر استفاده کنیم.

کد خبر 1036367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha