آمریکایی ها و اسراییلی ها روز خوشی در منطقه نخواهند دید

حجت الاسلام منزه، گفت: آمریکایی ها و اسراییلی ها دیگر روز خوشی را در منطقه نخواهند دید و باید هر چه زودتر اینجا را ترک کنند و اگر اینکار را نکنند به برکت همین جوانان انقلابی با تابوت به وطنشان بر خواهند گشت.

حجت الاسلام احمد منزه امام جمعه موقت هرسین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: ر وزگاری تمام عرب ها از صهیونیست ها می ترسیدند و جرات نمیکردند تیری به سمت اسراییل شلیک کنند اما امروز به برکت انقلاب اسلامی و خون شهید سلیمانی ها و به خاطر ایستادگی ملت ایران جوانانی به تبعیت از شما با تمام قوت حمله می کنند و اسراییل را در هم می کوبند.

 

وی خاطر نشان کرد: آمریکایی ها و اسراییلی ها دیگر روز خوشی را در منطقه نخواهند دید و باید هر چه زودتر اینجا را ترک کنند و اگر اینکار را نکنند به برکت همین جوانان انقلابی با تابوت به وطنشان بر خواهند گشت.

 

حجت الاسلام منزه با اشاره به موضوع fatf افزود: دوباره کسانی از لیبرال ها و کسانی که آمالشان غرب و آمریکا است دوباره قد علم کرده اند که بگویند پذیرش fatf یعنی ۲۰درصد ارزانی و تصویب نکردنش یعنی ۲۰درصد گرانی است.

 

امام جمعه موقت هرسین گفت: اینها فراموش کردند که به مردم گفتند تصویب برجام یعنی ارزانی و رفع تحریم ها و حل شدن مشکل آب شرب مردم و حل شدن کلیه مشکلات، امروز از تصویب برجام چند سال گذشته است اینها گفتند که با تصویب برجام دیوار تحریم ها فرو می ریزد اما آیا ترک هم خورد؟

 

وی خاطرنشان کرد:  گمان می کنند اگر اقتصاد و زندگی مردم را با برجام و ارتباط با آمریکا گره بزنند این مردم فراموش می کنند و دوباره اجازه می دهند که زیر بار این قرارداد ننگین بروند.

 

حجت الاسلام منزه اظهار کرد: همه بدانند این ملت هرگز نمی تواند یکبار دیگر کوتاهی ها و خوش خیالی های برخی مسئولان را بپذیرند لذا یک کلام بیشتر نیست مذاکره نخواهیم کرد و fatfهم هرگز تصویب نخواهد شد.

 

کد خبر 1036382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha