راهیان نور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت/ دشمنان  به دنبال سلطه حاکمیتی بر ایران هستند

حجت الاسلام جوشقانیان با بیان اینکه دشمنان امروز به دنبال سلطه حاکمیتی بر ایران هستند گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با توجه به سفر راهیان نور در جامعه مهیا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام «حسین جوشقانیان» امروز (چهار شنبه، ۲۰ اسفند ) در نهمین یادبود شهدای راهیان نور استان گیلان شهید محمدمهدی مقدم، محمد سلیمانی و شهید نریمان مددی مژدهی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت اظهار کرد: راهیان نور به نوعی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تربیت اسلامی محسوب می شود.



مسئول موسسه روایت سیره شهدا کشور با بیان اینکه فرهنگ جهاد و شهادت تنها فرهنگی است که می تواند در مقابل کفر ایستادگی کند گفت: امروز دشمنان اسلام و نظام، آرمان های انقلاب و فرهنگ اصیل ایرانی را هدف قرار داده اند با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می توان جوانان امروز را در برابر توطئه های دشمنان واکسینه کرد.


وی اذعان کرد: برای شهادت ابتدا باید از سیم خاردار نفس عبور کرد، باور به سنت های الهی، اتکاء به خداوند متعال و تبعیت از ولی فقیه در راس رفتار و عمل شهدا قرار داشت.‌

مسئول موسسه روایت سیره شهدا کشور با تاکید بر اینکه با نگاهی جهادی مشکلات را پشت سر و زمینه پیشرفت فراهم می شود افزود: دشمنان امروز به دنبال سلطه حاکمیتی بر ایران هستند اما با اتحاد و هوشیاری ملت هیچ گاه موفق نخواهند شد.‌

حجت الاسلام جوشقانیان با اشاره به اینکه ایران اکنون در برخی از حوزه ها در دنیا قدرتمند است تصریح کرد: ایران در بخش هوا و فضا قدرت سوم جهانی را دارد از طرفی ایران دارای موقعیت بسیار حساس ژئوپلتیتکی است.

وی افزود: فرهنگ جهاد و شهادت اوج قله فرهنگ اسلامی قرار دارد، دشمن می داند فرهنگ شهادت سدی عظیم و مستحکم است و قادر به نفوذ در آن نخواهند بود .


مسئول موسسه روایت سیره شهدا کشور خاطرنشان ساخت: مهمترین اصل برای قرار‌ گرفتن در مسیر شهدا مقابله جهل و نادانی و نفس عماره است.

کد خبر 1036390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha