جشن عید مبعث با همت کانون فرهنگی و هنری عاشقان ثار الله همدان برگزار می شود

صلواتیان گفت: جشن بزرگ عید مبعث همراه با مولودی خوانی با همت اعضای کانون فرهنگی و هنری عاشقان ثار الله همدان در مسجد عباسیه کوچه مشکی همدان برگزار می شود.

«مهدی صلواتیان» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: همزمان با سالروز مبعث پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد مصطفی (ص) جشن بزرگ مبعث توسط کانون فرهنگی هنری عاشقان ثار الله و هیات مسجد عباسیه کوچه مشکی همدان برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری عاشقان ثار الله مسجد عباسیه کوچه مشکی همدان افزود:  این جشن بعد از نماز مغرب و عشاء همراه با سخنرانی و مولودی خوانی با رعایت شیوه‌ نامه‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی  اجرا می شود.

 

صلواتیان گفت: سخنرانی پیرامون سیره نبوی و جایگاه اخلاق در دین مبین اسلام، مولودی‌ خوانی، از شاخص ترین برنامه‌ها است.

  

وی تصریح کرد: عید مبعث، فرصتی مناسب است تا فعالان کانون فرهنگی هنری با استفاده از ابزار فرهنگی هنری و تولید برنامه‌های محتوایی، مخاطبان را با اهداف رسالت آشنا کنند.

 

وی بعثت پیامبر اکرم صلی‌الله‌علیه و آله وسلم را نقطه عطف تاریخ اسلام در رهایی از ظلمات و تاریکی‌های جهل و ظلمت برشمرد و گفت: هرچه در رابطه با گرامیداشت این روز بزرگ تاریخی گام برداریم کم است باید کاری کنیم که جوانان و نوجوانان با شخصیت این پیامبر الهی و دلایل نزول قرآن به‌عنوان آخرین معجزه الهی به خوبی آشنا شوند.

 

 

 

کد خبر 1036397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha