اجرای طرح شهردار محله با همکاری هیئت امنای مساجد انزلی

بدری از اجرای طرح شهردار محله با همکاری هیات امنای مساجد برای رعایت عدالت در نقاط محروم و کم برخوردار انزلی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرانزلی، «سید بدرالدین بدری» امروز (چهارشنبه، ۲۰ اسفند) در جلسه مطبوعاتی که در شهرداری این شهر برگزار شد اظهار داشت: تصفیه خانه کارخانه کپوست خمیران حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای خرید ماشین آلات این تصفیه خانه ۷۵۰ میلیون هزینه شده است.


شهردار انزلی تصریح کرد: برای اتمام پروژه تصفیه خانه کارخانه کمپوست انزلی یک میلیارد و ۴۰۰ تومان نیاز است.
 

وی در خصوص طرح جمع آوری سگهای بلاصاحب نیز گفت: حدود ۱۰۰ میلیون تومان برای پناهگاه نگهداری سگهای بلاصاحب در نظر گرفته شده و اما این پایگاه از امکانات مناسبی همچون درمانگاه بی بهره بوده و زمین این پناهگاه کوچک است.


وی با بیان اینکه این پناهگاه ظرفیت نگهداری از حدود یکصد سگ را دارد، تصریح کرد: در حال حاضر در این پناهگاه هزار سگ نگهداری می شود که دو دامپزشک عقیم سازی و پلاک گذاری این سگها را انجام می دهند. تامین غذا این سگها کار دشواری است و باید پس از مدتی رها سازی شوند.


بدری در رابطه با طرح جمع آوری دکه های بلوار تاریخی قدس انزلی گفت: این طرح به اقدام قضایی نیاز دارد که در اختیارات دادگستری است و تا دستور قضایی صادر نشود نمی توان در این زمینه اقدام عملی صورت گیرد.


وی وضعیت موجود را در شان مردم انزلی ندانست و افزود: طرح جمع آوردی دکه های بلوار بعد از تعطیلات نوروز صورت خواهد گرفت.

 

شهردار از اجرای طرح شهردار محله با همکاری هیئت امنای مساجد برای رعایت عدالت در نقاط محروم و کم برخوردار انزلی خبر داد.


وی با اشاره خرید ۳۰۰ تن قیر به مبلغ تنی هفت میلیون تومان، تاکید کرد: با این مقدار قیر خیابانهای سی متری و تهران و ... آسفالت خواهد شد.


وی در ادامه خاطر نشان کرد: سه نقطه از شهر برای فرود هواپیماهای سبک و هلیکوپتر اختصاص یافته که این محوطه ها شامل قسمتی از پارک ۱۷ هکتاری، طرح سالمسازی دریای پاسداران و جنب موج شکن انزلی است که برای فرود های اضطراری در نظر گرفته شده اند. 

کد خبر 1036407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha