کمک ۲۶ میلیارد تومانی کرمانشاهیان به جشن نیکوکاری

رخصی ، با بیان اینکه طبق آخرین آمار کرمانشاهیان ۲۶ میلیارد و ۵۵۲ میلیون تومان به جشن نیکوکاری کمک کردند، گفت: جمع آوری این کمک تا سال نو همچنان ادامه دارد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، محسن رخصی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال جشن نیکوکاری طی روزهای سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم اسفند ماه همزمان با سراسر کشور در استان برگزار شده است، گفت: طبق آخرین آمار خیران نیک اندیش بیش از ۲۶ میلیارد و ۵۵۲ میلیون تومان به نیازمندان در این جشن مذهبی ملی کمک کردند.

 

وی افزود: دو میلیارد و ۴۸۱ میلیون تومان از این کمک ها نقدی و باقی به صورت غیر نقد و در قالب البسه، وسایل ضروری زندگی و موادغذایی به نیازمندان اهدا شده است.

 

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه تاکید کرد: این کمک ها هم اکنون در حال توزیع در میان خانوارهای نیازمند از پیش شناسایی شده است.

 

رخصی با بیان اینکه درگاه های این نهاد همچنان آماده دریافت کمک های مردمی در آستانه سال نو هستند، ادامه داد: جمع آوری و توزیع کمک های نیکوکاران تا عید نوروز همچنان ادامه دارد.

 

وی در پایان گفت: خیران نیک اندیش از طریق واریز کمک های نقدی خود به شماره حساب ۰۱۰۹۳۹۰۹۳۹۰۰۹، شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۹۶۲۷ نزد بانک ملی و شماره گیری کد دستوری #۱*۸۸۷۷* و یا مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری می توانند در شادی نیازمندان در آستانه سال نو سهیم شوند.

کد خبر 1036421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha