شرایط و زمینه فعالیت بهتر نسل جوان را در مساجد فراهم کنیم

حجت‌الاسلام همت‌پور گفت: ما اگر می‌خواهیم که در عرصه مقابله با تهاجم فرهنگی و خنثی کردن توطئه‌های دشمن در رابطه با نسل جوان موفق باشیم و عملکرد مطلوبی از خود ارائه دهیم، باید شرایط و زمینه فعالیت بهتر این نسل در مساجد را فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام مرتضی همت‌پور» در دیدار با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش، با اشاره به اهمیت مساجد در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان اظهار کرد: یکی از سنگرهای بسیار مهم و کلیدی در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، مساجد هستند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان افزود: مساجد با داشتن پایگاه‌های بسیج و کانون‌های فرهنگی و هنری باید فعال‌تر عمل کنند و ما اگر می‌خواهیم که در عرصه مقابله با تهاجم فرهنگی و خنثی کردن توطئه‌های دشمن در رابطه با نسل جوان، موفق باشیم و عملکرد مطلوبی از خود ارائه دهیم، باید شرایط و زمینه فعالیت بهتر این نسل در مساجد را فراهم کنیم.

 

وی اضافه کرد: در گام دوم انقلاب، یکی از مطالبات مقام معظم رهبری توجه به تربیت، رشد و تعالی نسل جدید آن هم با محوریت مساجد است که قطعا در این راستا کانون‌های مساجد باید فعال‌تر، قوی‌تر و کوشاتر از گام نخست انقلاب عمل کنند.

 

حجت‌الاسلام همت‌پور تصریح کرد: چه در زمینه مباحث فرهنگی و تربیتی و چه مباحث بصیرتی و اجتماعی، کانون‌های مساجد در کنار پایگاه‌های بسیج می‌توانند بیش امروز، نقش فعالانه‌تری ایفا کنند، کما اینکه شرایط امروز کشور و اقتضائات گام دوم انقلاب می‌طلبد که حقیقتا نیز چنین باشد.

 

«مهدی عارف» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش نیز با تبریک سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، به سخنان مام راحل و مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت مساجد اشاره کرد و یاد آور شد: حقیقتاً اگر به همین فرامین عمل شود، بسیاری از مشکلات و آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی کشور ما مرتفع می‌شود.

 

کد خبر 1036425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha