حضور پرشور جوانان در کانون های مساجد

امیریان، گفت: جوانان با شور و اشتیاق وصف نشدنی در فعالیت های فرهنگی هنری مساجد شرکت می کنند.

سعید امیریان ، مسئول کانون حیدریه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  درکرمانشاه با اعلام برنامه های این کانون در طرح رویداد ایران قوی گفت: در این کانون ۳ رواق برای اجرای طرح ایران قوی با همکاری اعضای کانون ایجاد و تا کنون فعالیت های بسیاری  را انجام داده است. 

 

وی خاطر نشان کرد: در رواق همدلی ، بسته های معیشتی به تعداد بالا تهیه و توزیع شده که هزینه آن توسط خیرین کانون پرداخت و این بسته ها شامل مواد غذایی و خشکبار بوده است. همچنین تولید و توزیع ماسک و مواد ضد عفونی کننده از دیگر فعالیت های رواق است.

 

مسئول کانون حیدریه با اشاره اجرای طرح سه شنبه های تکریم در این کانون گفت: در رواق همدلی این کانون ، برای تکریم از شهدا و ایثارگران، ۴ مرتبه دیدار از خانواده شهدا و ایثارگران انجام شده است .

 

وی با تشریح فعالیت های رواق نور تصرح کرد: در این کانون فعالیت های قرآنی، مسابقات و کلاس های دینی شامل مفاهیم ، تفسیر و اذان برای نوجوانان و جوانان برگزار می شود.

 

امیریان همچنین اظهار کرد: رواق کتاب کانون با صدور کارت عضویت کتابخانه و برگزاری مسابقات کتابخوانی سعی در بالا بردن رشد کتابخوانی بین اعضای خود دارد

کد خبر 1036438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha