توزیع ۴۶ هزار بسته معیشتی توسط اوقاف گیلان

حجت الاسلام علیزاده در دیدار با امام جمعه تالش گفت: از ابتدای مبارزه با کرونا تاکنون ۴۶ هزار بسته معیشتی از سوی اوقاف گیلان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش، حجت الاسلام «ستار علیزاده» امروز( چهارشنبه، ۲۰ اسفند) در دیدار با امام جمعه تالش گفت: از ابتدای مبارزه با کرونا تاکنون 46 هزار بسته معیشتی از سوی مراکز افق بقاع متبرکه و عواید موقوفات بین نیازمندان گیلان  توزیع شده است.

 

مدیرکل اوقاف وامور خیریه گیلان اظهار داشت: همچنین ۷۰ هزار بسته اقلام بهداشتی، ۱۶۰ هزار پرس غذای گرم، یکصد هزار لیتر محلول بهداشتی نیز بین خانواده های نیازمند توزیع شده است. 

 

وی گفت: توزیع نان صلواتی و کمک به ضدعفونی معابر و خیابان ها از دیگر اقدامات مراکز افق بقاع متبرکه گیلان بوده است.

 

علیزاده خاطرنشان کرد: برای توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی بیش از ۱۳ میلیارد تومان از محل کمک های خیرین و عواید موقوفات و نذورات بقاع متبرکه هزینه شده است.

 

 مدیرکل اوقاف وامور خیریه گیلان اعلام کرد: یکی از سیاست های سازمان اوقاف افزایش بهره وری موقوفات از طریق سرمایه گذاری و اجرای طرح های مختلف از جمله درختکاری است.

 

وی به برنامه های فرهنگی اجرا شده توسط مراکز افق بقاع متبرکه در سراسر کشور از جمله شهرستان تالش اشاره کرد و گفت: همه این طرح ها با رویکرد تقویت وحدت در کشور انجام می شود.

 

 حجت الاسلام علیزاده اظهار کرد: در سایه وحدت و همدلی مشکلات کشور کاهش یافته و پیشرفت مورد نظر رهبر معظم انقلاب اتفاق می افتد.

کد خبر 1036452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha