چمن مصنوعی زمین فوتبال آزادشهر مرمت می شود

برزمینی گفت: با قول مساعد شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی چمن مصنوعی زمین فوتبال آزادشهر که براثر سیل تخریب شده مرمت می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «قاسم برزمینی» عصر امروز ( چهارشنبه 20 اسفند) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: چمن مصنوعی زمین فوتبال آزادشهر  با توجه به اینکه از  پروژه های شرکت توسعه و  نگهداری کشور بود نصب شد ولی سیل اخیر به چمن این زمین فوتبال آسیب وارد کرد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان  ادامه داد: در خصوص مرمت این چمن مصنوعی بازدید و پیگیری های انجام شده و  همچنین پیگیری های نماینده  آزادشهر در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستان و استان داشتند که منجر به بازدید مسئولان توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از این پروژه شد.

 

برزمینی بیان کرد: در جلسه ای که با حضور  مدیرعامل توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور برگزار شد قول آن داده شده که این چمن در آینده نزدیک بهسازی و مرمت کنند و در اختیار جوانان شهرستان آزادشهر قرار دهند.

 

وی خاطرنشان کرد: این زمین چمن مصنوعی نیاز جوانان این شهرستان است و با توجه به اینکه تیم های ورزشی مختلفی فوتبال در رده پایه، جوانان و بزرگسالان از این پروژه بهره مند هستند امیدواریم بتوانیم این پروژه را هرچه زودتر به اتمام برسانیم.

کد خبر 1036462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha