برگزاری ویژه برنامه قرآنی به مناسبت عید مبعث در کانون «دوستان آسمانی»

گواهیان از برگزاری برنامه جشن و سرور همراه با ویژه برنامه قرآنی به مناسبت عید سعید مبعث در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک سالروز مبعث پیامبر مهربانی ها حضرت محمد مصطفی (ص)، گفت: برگزاری جشن های مبعث به عنوان یک برنامه دیرینه در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» مطرح بوده و این برنامه هر سال با حضور چشمگیر بچه های مسجد و اجرای برنامه های متنوع برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم افزود: گرچه امسال به سبب شیوع بیماری کرونا همچون سال های گذشته امکان برگزاری برنامه های متنوع وجود نداشته اما بچه های کانون «دوستان آسمانی» در حد توان خود این مناسبت را گرامی می دارند.

 

وی با اشاره به جزییات برنامه با شکوه جشن و سرور مبعث پیامبر (ص)، در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، اظهار کرد: مراسم جشن مبعث حضرت محمد (ص) امشب و همزمان با نماز مغرب و عشا با سخنرانی «حسن زارع» کارشناس مذهبی و استاد دانشگاه برگزار می شود.

 

گواهیان خاطرنشان کرد: همچنین «امین بشارتی» در این مراسم به مولودی خوانی در وصف پیامبر خوبی ها می پردازد و این مجلس را با شادی و سرور همراه می کند.

 

وی با اشاره به اجرای برنامه های متنوع در این آیین، عنوان کرد: همچنین برگزاری ویژه برنامه ها قرآنی از دیگر برنامه های این آیین است که قرار است با حضور بچه های مسجد برگزار شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم با دعوت از اهالی مسجد، اعضای کانون و شهروندان جهرمی برای حضور در این مراسم، خواستار رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای شرکت در این برنامه شد.

 

به گزارش شبستان، برگزاری این ویژه برنامه در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم در قالب رواق «همدلی» در طرح ملی «ایران قوی» انجام می شود.

 

کد خبر 1036528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha