پنجاهمین کتابخانه عمومی استان البرز در مهدی آباد شهرستان چهارباغ افتتاح شد

آشتیانی افتتاح کتابخانه استاد شهریار را گام جهادی از طرف متولیان امر خواند و گفت: کتابخانه عمومی استاد شهریار به عنوان پنجاهمین کتابخانه عمومی استان البرز امروز افتتاح و به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « هادی آشتیانی» طی آئین افتتاح کتابخانه مهدی آباد که چهارشنبه ۲۰ اسفند با حضور معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور جمعی از مسئولان ارشد استان برگزار شد گفت: کتابخانه عمومی استاد شهریار به عنوان پنجاهمین کتابخانه عمومی استان البرز امروز افتتاح و به بهره برداری می رسد. 

 

سرپرست نهاد کتابخانه های عمومی استان البرز افزود: میزان اعتبار تخصیص یافته برای پروژه کتابخانه عمومی استاد شهریار ۵ میلیارد ریال است که در قالب حرکت جهادی شهرداری، شورای اسلامی و دیگر متولیان امر محقق شد. 

 

 

وی با اشاره به اهمیت ارائه خدمات فرهنگی به مردم مهدی آباد در شهرستان چهارباغ بیان کرد: انتظار نوجوانان و جوانان مهدی آباد با بهره مندی از فضای کتابخوانی کتابخانه استاد شهریار آینده بسیار خوب و روشن برای خود فراهم کنند. 

 

وی اظهار کرد: کتابخانه نیمه کاره دیگری در شهر چهارباغ در حال ساخت است که انتظار می رود با اهتمام فرماندار و دیگر متولیان امر مراحل ساخت آن نیز طی شود و به زودی شاهد بهره برداری آن باشیم. 

 

 

خلاء های زیرساختی فرهنگی و کتابخوانی در البرز وجود دارد

 

آشتیانی با اشاره به ضرورت توجه به زیرساخت های فرهنگی بیان کرد: خلاء های زیرساختی فرهنگی و کتابخوانی در البرز وجود دارد، ضروری است نسبت به رفع این نیازها توجه جدی شود. 

 

 

کد خبر 1036543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha