نرم افزار تلفن همراه«امین» در ساری رونمایی شد

آئین رونمایی از نرم افزار بومی تلفن همراه هوشمند و سایت جامع امین امروز(۲۰اسفند) با حضور «حسین محمدرضایی» جانشین فرماندهی و حجت الاسلام والمسلمین«غلامحسن تسخیری» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «محمد نوری» امروز(20اسفند)در آئین رونمایی از نرم افزار بومی تلفن همراه هوشمند و سایت جامع امین که به مناسبت مبعث پیامبر اعظم (ص) و با حضور «حسین محمدرضایی» جانشین فرماندهی و حجت الاسلام والمسلمین«غلامحسن تسخیری» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا برگزار شد، اظهار کرد: این نرم افزار توسط جوان متخصص  بسیجی عرصه رسانه و به همت قرارگاه بصیرت (فضای مجازی) سپاه کربلا تولید و هم اکنون آماده بهره برداری است.

 

مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه کربلا افزود: با طراحی این نرم افزار تلاش شده فضای امن مجازی برای هموطنان شریف ایران اسلامی ایجاد شود و عموم مخاطبان که دنبال استفاده از محتوای مفید برای رشد و بالندگی خود در فضای مجازی هستند بتوانند براحتی به سایت ها و اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه هدف ما در تولید این نرم افزار این بوده که امانت دار وقت با ارزش کاربران فضای مجازی باشیم، ادامه داد: امید است کاربران مجازی با استفاده از این نرم افزار ضمن بهره مندی از اطلاعات و امکانات فضای مجازی، ازآسیب های این فضا درامان بمانند.

 

نوی اظهار کرد: کاربران اینترنتی می توانند در سایت جامع امین به آدرس www.Amin-Site.ir، پیوند ها و صفحات مورد علاقه خود را در شفحه شخصی خود ایجاد و با تصاویر دلخواه خود به بهترین شکل دسته بندی کنند تا به راحتی به آنها دسترسی داشته باشند و یا این اطلاعات را با دیگران به اشتراک بگذارند.

 

وی بخش های این سایت را احکام شرعی- میز خدمت- ورزشی- هیأت مجازی- فرهنگ، ادب و هنر- کودک و نوجوان- یار مهدوی- مشاوره شمیم مازندران- محتوای ناب- خارِچی و مازندران سایبر اعلام کرد و یادآورشد: علاقه مندان برای بهره مندی از هر کدام از این بخش ها می توانند سایت جامع امین را به فارسی در موتورهای جستجو تایپ کنند و نرم افزار امین را دانلود و نصب کنند.

 

نوری اضافه کرد: همچنین کاربران عزیز می توانند از طریق کانال «نرم افزار تلفن همراه امین» در پیام رسان های روبیکا، ایتا، سروش، تلگرام به آدرس های « rubika.ir/amin_site»،« eitaa.com/amin_site»،« splus.ir/amin_site» و« t.me/amin_site» این نرم افزار را نصب نمایند.

کد خبر 1036544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha