آخرین وضعیت بیماران کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، امروز چهارشنبه (۲۰ اسفند) «پرویز یزدان پناه» گفت: هم اکنون 186 بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد 57 نفر مبتلای قطعی و 14 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند، و در طی سه هفته گذشته تعداد موارد مثبت و بستری در استان افزایش قابل توجهی یافته است که نگران کننده می باشد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، با بیان اینکه تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 25455 مورد گزارش شده است، تصریح کرد: از 1431 نمونه دریافت شده که حدود 11 درصد موارد مثبت بودند، بیشترین موارد مربوط به گچساران، بویراحمد ،بهمئی و بقیه در سایر شهرستان های استان هستند.

 

یزدان پناه اظهار کرد: شمار موارد مثبت کرونایی در این هفته افزایش داشته است که از دلایل اصلی آن می‌توان به کاهش رعایت دستورالعمل بهداشتی، برگزاری مراسم های عروسی، دورهمی و ورود مسافران نام برد.

 

وی با اشاره به شیوع کرونای انگلیسی در استان، خاطر نشان کرد: از آنجایی که این ویروس به مراتب علائمی شدیدتر و درگیری بیشتری نسبت به ویروس اولیه کرونا دارد، لازم است، مردم بیش از پیش اصول بهداشتی را رعایت کنند.

کد خبر 1036585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha