بهره برداری از ۶ طرح بزرگ راهسازی در چرام

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، ۶ طرح بزرگ راهسازی با هزینه ۶۹ میلیارد ریال در چرام به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، امروز چهارشنبه (۲۰ اسفند) «داریوش امانی» گفت: تلاش می‌شود طرح‌های نیمه کاره‌ای که امروز بازدید شده در سال ۱۴۰۰ در دستور کار قرار گیرد.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی، با بیان اینکه محرومیت زدایی سرلوحه کار این وزارتخانه است، تصریح کرد: تلاش می‌شود همه جاده‌های روستا‌های بالای ۲۰ خانوار این استان آسفالت شوند.


 

کهگیلویه و بویراحمد استان برتر درحوزه رفع نقاط حادثه خیز

وی افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد از لحاظ شاخص توسعه جاده‌های روستایی، روکش آسفالت و رفع نقاط حادثه خیز جزو استان‌های برتر کشور است.



در ادامه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: یکی از اولویت‌های ما در استان موضوع جاده‌های ارتباطی شهری و بین روستایی است.



«کیامرث حاجی زاده» افزود: جاده ورودی چرام به باشت یکی از نقاط حادثه خیز است که با تاکید استاندار، بهسازی این جاده از یک ماه پیش آغاز شد و در مرحله اول زیرسازی، آسفالت و روشنایی این جاده انجام شد.

 

وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده، راه و شهرسازی مکلف شده بهسازی جاده چرام – دهدشت را تا خرداد ماه ۱۴۰۰ به پایان برساند.
 

 

نهضت آسفالت راه‌های ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد با وجود کمبود اعتبار

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری استان، با بیان اینکه علی رغم کمبود شدید اعتبارات، نهضت آسفالت راه‌های ارتباطی استان آغاز شده، اذعان کرد: ورودی‌های شهر دهدشت به سمت طولیان و چرام نیز قرار است تا دو ماهه آینده به بهره برداری برسد.

 



وی افزود: مجوز کمربندی یاسوج با اعتبار ۱۸ تا ۲۰ میلیارد تومان و همچنین مجوز اجرای آخرین تونل در مسیر بابامیدان به سمت یاسوج واقع در گل زردون به سمت پشته با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال گرفته شده است.



حاجی زاده عنوان کرد: در بازدید رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از جاده باشت – چرام قرار شد وضعیت این جاده در سال ۱۴۰۰ تعیین تکلیف شود.

 



مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هم گفت: با توجه به وقوع تصادف و حوادث ناگوار در ورودی چرام، یک کیلومتر این جاده در مدت ۱۰ روز آسفالت شد و با اعتبار ۳ میلیارد ریال ۷۰۰ متر از این مسیر جداسازی شده و مشکل روشنایی آن نیز رفع شده است.


 

بهره برداری از ۶ طرح راهسازی با اعتبار ۶۹ میلیارد ریال

نصیری راد اذعان کرد: در شهرستان چرام ۶ طرح در حوزه راهداری امروز به بهره برداری رسید که سرجمع برای این طرحها ۶۹ میلیارد ریال هزینه شده است.

 


وی افزود: روکش محور‌مندان – سورای به طول ۲ کیلومتر و با اعتبار ۷ میلیارد ریال و آسفالت مسیر چشمه بلقیش به سمت روستای فشیان با طول ۳ کیلومتر و با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال، امروز به بهره برداری رسید.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، یادآوری کرد: گابییون بندی ( تور سیمی فلزی که از سنگ پر شده) نقاط خسارت دیده ناشی از سیل با اعتبار ۲ میلیارد ریال، تعمیر و مقاوم سازی ۳ دستگاه ابنیه فنی با اعتبار ۵ میلیارد ریال و ایجاد حائل تنگ اسبکی با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال از دیگر طرح‌هایی بود که در شهرستان چرام به بهره برداری رسید.


 

بهسازی ورودی شهر چرام از سمت باشت

فرماندار شهرستان چرام، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی مردم شهر چرام راههای ورودی و خروجی شهر بود که خوشبختانه ورودی شهر چرام از سمت باشت امروز افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

«هادی فتاحی اصل» خاطر نشان کرد: جاده چرام – دهدشت یکی دیگر از طرح‌هایی است که در دست اجرا است و با توجه به قولهایی که پیمانکاران داده اند قرار است تا خرداد ماه سال آینده این جاده نیز به پایان برسد.

 
کد خبر 1036593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha