دوره های آموزشی سواد رسانه ای رویکرد ستاد کانون های فرهنگی و هنری در سال آینده  است

مدیر هماهنگی ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان گفت: برنامه های تقریبی، دوره های آموزشی سواد رسانه ای و آسیب های اجتماعی رویکرد ستاد کانون های فرهنگی و هنری در سال آینده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «حجت الاسلام مهدی پودینه» در بزرگداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در زاهدان بیان داشت: مسئولان کانونهای فرهنگی و هنری فعالیت هایی در حد توان و حتی بیشتر از حد توان از روی ذوق و شوق  انجام می دهند.

 

مدیر هماهنگی ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه هزار و 401 باب کانون فرهنگی و هنری در مساجد سیستان و بلوچستان فعالیت دارند، ادامه داد: تنها 29 درصد کانونهای فرهنگی و هنری سیستان و بلوچستان در مناطق شهری هستند و باقیمانده در مناطق روستایی و مرزی فعالیت دارند.   

 

پودینه با اشاره به اینکه 600 باب کتابخانه باز و مخزن دار در مساجد سیستان و بلوچستان فعالیت دارند، تصریح کرد:623 هزار جلد کتاب در کتابخانه های باز و مخزن دار کانون های فرهنگی و هنری وجود دارد.

 

وی افزود: 170 مسجد در استان در طرح تلاوت نور فعالیت دارند که در این طرح هر شب یک صفحه از قرآن قرائت می شود.  

 

مدیر هماهنگی ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه برنامه های تقریبی، دوره های آموزش سواد رسانه ای ویژه نوجوانان و جوانان در مساجد و محلات و دوره های آسیب های اجتماعی در سال آینده در دستور کار قرار داده ایم،یادآور شد: هر کاری که تربیت نیروی جوان برای انقلاب اسلامی باشد انجام خواهیم داد.

 

پودینه با اشاره به اینکه به دنبال کادرسازی برای انقلاب هستیم، گفت: شرمنده امکانات و سرانه واریزی به کانون ها هستیم که امیدواریم  با تدبیر مسئولان این موضوع برطرف شود.

کد خبر 1036624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha