پاسداری از آرمان‌های شهدا وظیفه‌ای همگانی است

فیروزی با بیان اینکه پاسداری از آرمان‌های شهدا وظیفه‌ای همگانی است گفت: روز شهید دریچه‌ای برای ترویج ایثار و شهادت به جامعه است.

«کریم فیروزی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با گرامیداشت سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز شهید اظهار کرد: ایثار و شهادت ریشه در اعتقادات مردم ایران اسلامی دارد و آنچه سبب پیروزی رزمنگان در دوران هشت سال دفاع مقدس شد، عشق آنان به ایثار و شهادت طلبی بود.

 

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران صومعه‌سرا با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا از رسالت‌های مهم این است افزود: شهدا با نیتی پاک، اصلی‌ترین هستی خود را انفاق کردند و این اوج کمال انسانی است که فرد از جان عزیز خود برای باور و ارزشی که دنبال می‌کند، بگذرد.

 

وی با اشاره به اینکه یاد و نام شهدا یادآور رشادت‌ها و جانفشانی‌های زیادی است که نهال انقلاب را بارور ساخت و آن را به دست ما سپرد گفت: 22 اسفند ماه سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) در سال 58 است که با مصوبه شورای عالی انقلاب اسلامی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نام روز بزرگداشت شهدا نامگذاری شد.

 

فیروزی با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف به پاس بزرگداشت روز شهدا تصریح کرد: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، سخنرانی در تریبون نماز جمعه و توزیع 54 اصله نهال بین نمازگزاران به نیت 540 شهید والامقام شهرستان صومعه‌سرا از جمله برنامه‌های بنیا شهید و امور ایثارگران در این روز مبارک است.

 

ریس بنیاد شهید و امور ایثارگران صومعه‌سرا با بیان اینکه پاسداری از آرمان‌های شهدا وظیفه‌ای همگانی است خاطرنشان کرد: روز شهید دریچه‌ای برای ترویج ایثار و شهادت به جامعه است.

کد خبر 1036643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha