طرح کتابخانه گردی در کتابخانه مرکزی ایلام برگزار شد

طرح کتابخانه گردی در کتابخانه مرکزی ایلام با حضور جمعی از مدیران ادارات و سازمان های دولتی و عمومی، سازمان های مردم نهاد و علاقمندان به کتاب و کتابخوانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام در این مراسم  اظهار کرد: هدف از برگرازی  برنامه های کتابخانه گردی، حضور مردم در محیط کتابخانه ها و آشنایی آنها با مجموعه خدمات و فعالیت های فرهنگی این مراکز است.


«سمیه حیدری» افزود: امروزه فعالیت کتابخانه های عمومی از حالت سنی آنها و محلی برای امانت و مبادله کتاب فراتر رفته است و به عنوان پایگاههای فعال فرهنگی و اجتماعی تعریف می شوند که بار مسئولیت پیشبرد بخش عظیمی از رسالت فرهنگی جامعه را به عهده دارند.


مدیر کل کتابخانه های عمومی استان ایلام  افزود: مشارکت عمومی در فعالیتهای کتابخوانی باعث هم افزایی و رشد و تعالی جامعه می شود و حضور دلگرم کننده شما در این مراسم بار مسئولیت ما را چند برابر می کند و برخود لازم می دانیم پاسخ اعتماد شما را با تلاش خستگی ناپذیر در راه اعتلای فرهنگ عمومی جامعه و خدمت به مردم عزیز بدهیم.


 گفنی است در حاشیه این برنامه کتابخانه گردی کاشت چند اصله نهال در محیط کتابخانه مرکزی ایلام به دست مدیران و فعالان فرهنگی استان و با هدف پیوند حمایت از منابع طبیعی و توسعه فرهنگ کتابخوانی صورت گرفت.

 

برنامه کتابخانه گردی در کتابخانه مرکزی ایلام با حضور مدیران کل ادارات کتابخانه های عمومی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، منابع طبیعی و آبخیز داری، بهزیستی، دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و همچنین معاونین و پرسنل ادارات مختلف، فعالان فرهنگی، اعضای انجمن کتابخانه های عمومی استان، نویسندگان، فعالان فرهنگی و جمعی از دوستداران کتاب و کتابخوانی استان ایلام برگزار شد.

کد خبر 1036667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha