برخورد اتوبوس با کوه در گردنه حیران حادثه آفرید

خورشیدی گفت: برخورد یک دستگاه اتوبوس با کوه در محور مواصلاتی آستارا به اردبیل(گردنه حیران) حادثه آفرید.

«حسین خورشیدی» دقایقی پیش در تشریح این خبر به خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندر آستارا گفت: ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه صبح امروز(پنجشنبه، ۲۱ اسفند) یک دستگاه اتوبوس که حامل کوهنوردان گروه کوهنوردی قارتال تبریز بود در گردنه حیران با کوه برخورد کرد.

 

رییس جمعیت هلال احمر بندر آستارا با بیان اینکه پس از این حادثه نیروهای جمعیت هلال احمر و اورژانس بلافاصله در منطقه حضور پیدا کردند، افزود: امدادگران جمعیت امدادرسانی به حادثه دیدگان و مصدومین را در ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه به پایان رساندند.

 

وی با اشاره به اینکه در جریان این سانحه ۳۵ نفر سرنشینان اتوبوس دچار حادثه شده بود، تصریح کرد: این سانحه ۱۰ مصدوم داشت که هفت نیز از مصدومین به صورت سرپایی درمان شدند.

 

خورشیدی گفت: یک نفر از مصدومان توسط امدادگران جمعیت هلال احمر و ۲ مصدوم دیگر نیز توسط اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی آستارا انتقال داده شد.

 

رییس جمعیت هلال احمر بندر آستارا با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه فوتی نداشته‌ است،افزود: علت برخورد اتوبوس با کوه دردست بررسی است.

 

خورشیدی خاطرنشان کرد: از رانندگان محور آستارا به اردبیل و بالعکس انتظار داریم در حوادث جاده‌ای جهت بهره ‌مندی از خدمات امداد و نجات با شماره ۱۱۲ ندای امداد آستارا تماس بگیرند.

کد خبر 1036669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha