دستگاه های امدادی و خدماتی در البرز به صورت آماده باش درآمدند

فلاح نژاد با اعلام وضعیت فعالیت سامانه سرد و بارشی در منطقه البرز مرکزی گفت: دستگاه های امدادی و خدماتی در البرز به صورت آماده باش درآمدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « محمدرضا فلاح نژاد» با اعلام خبر آمادگی مدیریت بحران استان البرز با توجه به الگوهای پیش یابی حاکی از فعالیت سامانه بارشی و سرد در منطقه البرز مرکزی گفت: کاهش محسوس دما از 7 تا 11 درجه را روز جمعه 21 اسفند شاهد هستیم.

 

مدیرکل بحران استانداری البرز افزود: با هدف پیشگیری از خطرات احتمالی اعم از وقوع سیل، ریزش سنگ و ... دستگاه های امدادی و خدماتی در البرز به صورت آماده باش درآمدند.

 

وی ادامه داد: بنابر پیش بینی سازمان هواشناسی تا روز شنبه ۲۳ اسفند ماه سال جاری شاهد بارش باران و کاهش دما خواهیم بود که در مسیر تردد جاده ای ایجاد اختلال و در معابر شهری آبگرفتگی و سیلابی شدن رودخانه ها، یخبندان و لغزندگی جاده، همچنین در مسیر جاده های کوهستانی انتظار ریزیش سنگ و سقوط بهمن وجود دارد. 

 

مدیرکل بحران استانداری البرز خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می شود از مسافرت های غیرضروری بپرهیزند و در صورت سفر به نکات ایمنی توجه کنند. 

 

 

 

کد خبر 1036676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha