پل «دکتر خدا دوست» در ۱۱ ماهه گذشته ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشت

صالحی گفت: پل «دکتر خدا دوست» که در ابتدای امسال ۱۵ درصد عملکرد داشت در ۱۱ ماهه گذشته ۸۵ درصد پل و تقاطع پیشرفت فیزیکی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «اسماعیل صالحی»، امروز (پنج شنبه 21 اسفند) در مراسم افتتاح پل «دکتر خدا دوست» با حضور معاون وزیر کشور گفت: این پل برای شهرک گلستان و شهر صدرا و شهرک های حاشیه ای نقش موری در تسهیل ترافیکی دارد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز افزود: به دلیل مشکلات پیمانکار اولیه در اجرای این پل توقفی داشتیم و در ابتدای امسال 15 درصد عملکرد پل بود که با طراحی و مشاوره و برنامه ریزی معاونت فنی و عمرانی شهرداری شیراز در 11 ماهه گذشته 85 درصد پل و تقاطع پیشرفت فیزیکی داشته اند.

وی اضافه کرد: با توجه به امکانات موجود و شرایط اقتصادی و مصالح و بحران کرونا، هر هفته یک اکیپ مشغول کار دچار کرونا شدند اما باز هم با توجه به حساسیت پروژه با طول یک هزار متر پل به صورت مستمر اجرا شد.

صالحی با تشکر از مهندسان جوان در اجرای این پل گفت: با توجه به ارتفاع بیش از 14 متر و قوس و عرض طراحی شده از قطعات و تجهیزیات اروپایی باید استفاده می شد که طراحی اصلاح شد و از انبار موجود مصالح تهیه شد.

وی ادامه داد: زیر گذر بسته نشد و تردد در اجرای پروژه روان بود و پلیس راهور نیز همکاری خوبی داشت و یک روز مسیر بسته نشد.

صالحی تصریح کرد: امسال  85 درصد به این پل پیشرفت فیزیکی داده شد و به نام یکی از بزرگان شهر شیراز، «دکتر خدادوست» در عید مبعث افتتاح شد.

کد خبر 1036731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha