طرح اطعام علوی در لرستان برگزار می شود

تقوی گفت: در آستانه عید نورز و همزمان با با ولادت با سعادت امام زین العابدین(ع) طرح اطعام علوی در استان لرستان برگزار می شود.

« علی تقوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت:  قرارگاه فرهنگی جهادی امام زین العابدین(ع) در آستانه ولادت با سعادت امام چهارم شیعیان؛ حضرت زین العابدین(ع) بنا دارد که به پخت هزار پرس غذای گرم و توزیع آن بین محرومین بپردازد.

 

مسئول قرارگاه فرهنگی جهادی امام زین العابدین(ع) افزود: هدف از این طرح که با عنوان " اطعام علوی" برگزار می شو.د دستگیری از محرومین است.

 

وی با بیان اینکه این طرح طی  ۲۹ اسفند و در آستانه تحویل سال جدید صورت میگیرد، افزود: از مهم ترین اهداف این طرح، این است که محرومین جامعه این احساس را داشته باشند که در خاص ترین لحظات سال نیز فراموش نشده و مورد اهمیت ویژه ی گروه ها و ظرفیت های دلسوز جامعه قرار دارند.

 

 

تقوی بیان کرد: امام زین العابدین(ع) در ویژگی مومنین حالاتی را بیان فرمودند که سبب ایمنی آنان از سختی ها و حوادث گوناگون خواهد شد که یکی از این ویژگی ها این میباشد که به مردم چیزی را دهد كه از آنان برای خویش می‌خواهد (آنچه برای خود می‌پسندد را به آنان عطا كند).

 

مسئول قرارگاه فرهنگی جهادی امام زین العابدین(ع)  اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به سال جدید از همه خیرین و دلسوزان جامعه تقاضا دارم که با کمک های خود به قرارگاه فرهنگی جهادی امام زین العابدین(ع)، این قرارگاه را در جهت رسیدن به رسالت های مقدس که همان تعالی جامعه و خدمت به مردم میباشد یاری نمایند.

 

 

کد خبر 1036735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha