۶  هزار و ۵۰۰ خانه ورزش روستایی در کشور بهره برداری می رسد

معاون امور مجلس حقوقی و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: تا پایان دولت ۶ هزار و ۵۰۰خانه ورزش روستایی در کشور به بهره برداری می رسد.

«جمشید تقی زاده» در حاشیه بهره برداری از پروژه های ورزشی در شهرستان دهلران در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، اظهار کرد: در این دولت رسیدگی به مناطق محروم جزو موارد مهم است و با توجه به تاکیدات رئیس محترم جمهوری و وزیر ورزش و جوانان  در اولویت کار این وزارتخانه قرار دارد.

 

وی تصریح کرد: در راستای سیاست ها ی ابلاغی ۲ هزار مجموعه چمن مصنوعی در بخش های محروم ایجاد شده است.

 

معاون وزیر ورزش و جوانان در مجلس شورای اسلامی گفت: در  دولت تدبیر و امید سرانه فضاهای ورزشی بین نیم تا 75 سانتی متر مربع افزایش یافت که نشان از توجه دولت به امر ورزش است.

 

وی به وجود 40هزار اماکن ورزشی در سال 92 هم اشاره و افزود: امروز نزدیک به 61 هزار اماکن ورزشی در کشور ایجاد شده و 21هزار اماکن ورزشی در این دولت اضافه شده است.

 

جمشید زاده به بهره برداری از 225 پروژه ورزشی در دهه فجر امسال هم اشاره و  ابراز کرد: با این افتتاحیه ها حدود 507هزار متر مربع به فضاهای ورزشی کشور اضافه گردید که 570میلیارد تومان برای این پروژه ها هزینه شد.

 

وی یادآور شد: تعداد سمن ها از 30 سمن در این دولت به 3 هزار و 500 سمن در کشور افزایش یافته است که نشان دهنده توجه ویژه دولت به بخش جوانان دارد.

 

معاون امور مجلس حقوقی و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان ایجاد خانه های جوانان در مراکز استان ها و شهرستان ها را از دیگر اقدامات این وزارت ذکر کرد و گفت: نگاه ما در سال 1400حضور مقتدرانه نظام ورزشی کشور در المپیک و پارا المپیک خواهد بود که امیدواریم ورزشکاران ما مدال های رنگارنگی را در المپیک و پارا المپیک کسب کنند.

 

جمشید زاده به سد دویرج و بازدید از آن و رسیدگی بحث ورزش های آبی در این سد اشاره و خاطرنشان کرد: این سد می تواند در ورزش های آبی نقش ویژه ای در منطقه ایفا کند و سعی می شود رئیس فدراسیون قایقرانی از این سد بازدید کند و آنچه که معلوم است رشته های مهمی از رشته های قایقرانی را می شود در این محل ایجاد کرد.

کد خبر 1036738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha