۸ پروژه ورزشی  در استان بهره برداری و کلنگ زنی می شود

مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: در سفر معاون امور حقوقی و پارلمانی وزارت ورزش به استان ۸ پروژه ورزشی در استان بهره برداری و کلنگ زنی می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «مظفر علیشایی»  ظهر امروز(۲۱ اسفند) در حاشیه بهره برداری از زمین های چمن مصنوعی در روستاهای شهرستان دهلران، اظهار کرد: از این تعداد 7 پروژه بهره برداری و یک پروژه کلنگ زنی می شود.

 

وی به بهره برداری از 5 زمین چمن مصنوعی و دو سالن ورزشی در این سفر هم اشاره و افزود: خانه اسکواش در استان ایلام نیز کلنگ زنی می شود که اعتبار آن توسط خیرین و هیئت حدود 500میلون تومان است.

 

علیشائی با بیان اینکه در مجموع برای این پروزه ها بالغ بر 80میلیارد ریال هزینه می شود، تصریح کرد: افتتاح مرکز مشاوره پویش مهر،افتتاح سایت پاراگلایدر دهلران و تجهیز خانه های ورزش روستایی از دیگر برنامه های این سفر است.

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام یادآور شد: در کل استان 35 زمین چمن منصوعی  وجود دارد و هدف و سیاست های دولت توسعه چمن های مصنوعی در مناطق روستایی است.

 

وی خاطرنشان کرد: برای سال 1400 در تلاش هستیم با مشارکت وزارت نفت، بنیاد مستعضفان و وزارت ورزش همه روستاهای استان چمن مصنوعی ایجاد کنیم.

 

 

کد خبر 1036741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha