تامین ۵۰۰ تبلت دانش آموزی توسط خیران

یارمحمدیان از همت خیران گلپایگانی برای تامین همه نیازهای دانش آموزان کم بضاعت شهرستان خبر داد وگفت: ۳۵۰ تبلت دانش آموزی در مرحله اول توزیع شده است و ۱۵۰ تبلت یا گوشی باقی مانده تا پایان سال به دانش آموزان تحویل داده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، حسین یارمحمدیان در آئین تقدیر از خیران شبکه بهداشت و درمان گلپایگان با یادآوری مصوبه شورای آموزش و پرورش مبنی بر پدالی شدن شیرهای آب در مدارس گفت: گلپایگان اولین و تنهاترین شهرستان استان اصفهان است که مدارس آن این مصوبه را با همیاری هیات های امنای مدارس و خیران شهرستان اجرا کردند و هم اکنون ۹۰ درصد که امکان داشتند، مدارس مجهز به این سیستم هستند.
فرماندار گلپایگان با اشاره به نیاز  ۵۰۰ دانش آموز  کم بضاعت به تبلت، بیان کرد: ۳۵۰ تبلت در مرحله اول با کمک خیران تامین شد و باقی آن نیز با همت خیران و همکاری اداره ها تا پایان سال به دانش آموزان اهدا می شود.
وی ایستگاه سوم اورژانس را نیاز شهرستان گلپایگان عنوان کرد و افزود: پیشنهاد مکان ایستگاه اورژانس در پنج راهی شرکت زراعی یا جاده تیکن می دهم.
یارمحمدیان  از اهدای نشان (شهروند گلپایگانی) در اولین جلسه شورای اداری به رئیس شبکه بهداشت و درمان گلپایگان به پاس تلاش های فراوان در جذب خیر و ایجاد زیرساخت های بهداشتی شهرستان گلپایگان خبر داد./

کد خبر 1036830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha