افتتاح باشگاه پیشکسوتان آموزش و پرورش استثنایی  در دزفول 

همزمان با عید سعید مبعث، باشگاه پیشکسوتان آموزش و پرورش استثنایی شهرهای شمال خوزستان در دزفول افتتاح شد. 

«رضا محمدی خباز» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول، با تبریک عید سعید مبعث اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن ۲۷ رجب سالروز برگزیده شدن آخرین فرستاده خدا، باشگاه پیشکسوتان آموزش و پرورش استثنایی شهرهای شمال خوزستان در آموزشگاه زنده یاد پگاه پریدار افتتاح شد.

 

مدیر آموزش و پرورش دزفول افزود: در استان خوزستان ۹ باشگاه راه اندازی شده که این باشگاه به منظور بهره مندی از ظرفیت بی نظیر بازنشستگان آموزش و پرورش استثنایی شهرهای دزفول، شوش و اندیمشک تاسیس شد.

 

وی هدف از راه اندازی باشگاه پیشکسوتان آموزش و پرورش استثنایی را با هدف تحقق بسته های تحول بنیادین و در راستای مشارکت بیشتر و اجتماعی شدن سازمان دانست و تصریح کرد: انتظار می رود با استفاده از نیروهای متبحر در شمال استان خوزستان به اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

 

محمدی خباز با اشاره به اینکه به همت خیرین و سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور نیز ۱۶ تبلت به دانش آموزان با نیازهای ویژه شهرستان دزفول اهدا شد اضافه کرد: با شیوع گسترده ویروس کرونا و مجازی شدن آموزش، دانش آموزان مدارس استثنایی از جمله افرادی بودند که نیاز جدی حمایت دستگاه ها و سازمان های مربوطه را می طلبید.

 

وی ابراز کرد: بعد از حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در استان خوزستان و مطالبه جدی در خصوص تامین وسایل مورد نیاز دانش آموزان استثنایی، امروز و در عید سعید مبعث ۱۶ تبلت به دانش آموزان با نیازهای ویژه شهرستان دزفول اهدا شد.

 

مدیر آموزش و پرورش دزفول در پایان یاد آور شد: مدارس استثنایی شهرستان دزفول با جدیت در حال آموزش دانش آموزان این سرزمین هستند که با توجه به کمبود امکانات این مدارس، توجه خیرین و حمایت سازمان ها و نهادهای مربوطه بیش از پیش احساس می شود.

 

کد خبر 1036837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha