ادامه راه شهدا پایه های انقلاب اسلامی را مستحکم تر می کند

جاویدان،گفت: ادامه راه شهدا باعث سعادت و عاقبت بخیری در دنیا و آخرت شده و پایه های انقلاب اسلامی را مستحکم تر از قبل می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در دیدار با جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، اظهار داشت: شهدا مظهر افتخار و اقتدار ملی هستند که با خون مطهر خود استقلال کشور را تثبیت کردند. 

 

وی خاطر نشان کرد: بدون شک فداکاری شهدا برای همیشه در تاریخ این سرزمین ثبت و جانفشانی های آنان از خاطره مردم قدرشناس ایران اسلامی پاک نخواهد شد. 

 

جاویدان تصریح کرد: امروز که جمهوری اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد شهدای والا مقام؛ جانبازان سرافراز و آزادگان قهرمان ما سهم بسزایی از این افتخار و اقتدار دارند. 
 

 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: شهدای گرانقدر و جانبازان و ایثارگران با خداوند سبحان معامله کرده و قدم در راهی گذاشتند که نتیجه آن پیروزی بر کفر و جهالت و استبداد بود و به یقین پاداشی ویژه در نزد پروردگار متعال دارند. 

 

وی اظهار کرد: جمهوری اسلامی به برکت خون مطهر شهدا و رشادت های جانبازان و ایثارگران امروز به یک قدرت بزرگ جهانی تبدیل شده و بسیاری از معادلات جهانی بدون حضور کشورمان قابل حل نیست. 

 

 جاویدان در پایان از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران هم به نیکی یاد کرد و گفت: اجر و پاداش آنها کمتر از عزیزانشان نیست و همه مسئولان وظیفه دارند برای رفع مشکلات انها نهایت تلاش خود را به کار گیرند. 

 

در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدیه از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران تقدیر شد.

کد خبر 1036882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha