خون شهدا موجب عزت و اقتدار ایران اسلامی است

حجت‌الاسلام شاهسوندی گفت: این خون شهدای جنگ تحمیلی، شهدای هسته‌ای، شهدای ترور و مدافعین حرم است که انقلاب را هر روز پویاتر، ماناتر و قدرتمندتر از روز قبل می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه موقت ابهر در خطبه‌های نماز جمعه شهر ابهر با سفارش خود و دیگران به رعایت تقوا، تقوا را اینگونه توصیف کرد، که برای کسب تقوای الهی یکی از بهترین راهها از نظر قرآن و احادیث توجه به قیامت است.

 

حجت الاسلام ابراهیم شاهسوندی به فرارسیدن ماه شعبان اشاره و تصریح کرد: بر اساس فرموده پیامبر خدا، رجب ماه خدا، شعبان ماه من، رمضان ماه امت من است. خدا اینقدر اکسیر در اختیار ما قرار داده تا ما را متحول کند.

 

وی افزود: بشر باید در این ایام از نفی‌های رحمانی از جمله دعا، نماز، روزه و مخصوصا کمک به محرومین استفاده کند.

 

شاهسوندی به 22 اسفند روز تکریم شهدا اشاره و تصریح کرد: امام (ره) یکی از گویاترین و عمیق‌ترین تعاریف را در مورد شهادت دارند: ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد این جمله امام را تفسیر همه فهم(هیهات مناالذله)امام حسین(ع) باید دانست کما اینکه اگر رزمندگان تسلیم دشمن می‌شدند و اسلحه را روی زمین می‌گذاشتند تا سایه جنگ و چنگال تحریم را دور کنند، شاید امروز خبری از تحریم نبود و اما ننگ تسلیم و سازش را سر می‌کردیم و عار نوکری را به جان می خریدیم.

 

امام جمعه موقت ابهر ادامه داد: این خون شهدای جنگ تحمیلی، شهدای هسته‌ای، شهدای ترور و مدافعین حرم است که انقلاب را هر روز پویاتر، ماناتر و قدرتمندتر از روز قبل می‌کند.

 

کد خبر 1036936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha