اقدامات ستاد تنظیم بازار در حد شعار است

حجت الاسلام حافظ نیا از گرانی قیمت میوه و دیگر کالاها انتقاد کرد و گفت: اقدامات ستاد تنظیم بازار در حد شعار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت الاسلام «کاظم حافظ نیا» در خطبه های این هفته آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این شهرستان به سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به دستور بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: این نهاد مقدس برای تکریم خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا تاسیس شده و توفیق خدمت به خانواده های معظم شهدا را خداوند نصیب هر شخصی نکرده و باید قدر آن را دانست.

 

امام جمعه بندر آستارا با اشاره به ۲۵ اسفند سالروز شهادت شهید مهدی باکری، تصریح کرد: این شهید والامقام الگوی جهاد و خدمت رسانی بود.

 

وی به ۲۶ اسفند سالروز رحلت یادگار حضرت امام خمینی(ره) سید احمد خمینی اشاره کرد و گفت: این شخصیت بزرگوار حافظ اسرار و امین امام و انقلاب اسلامی بود.

 

حجت الاسلام حافظ نیا با تبریک فرا رسیدن ولادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار، خاطرنشان کرد: عشق به سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در دل همه ملت های آزاده دنیا وجود دارد.

 

خطیب نماز جمعه بندر آستارا به درپیش بودن چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و گفت: متاسفانه هر سال در این روز شاهد اتفاقات ناگواری هستیم و نباید بخاطر چند لحظه خوشی جان خود را از دست داد.

 

وی اضافه کرد: خانواده ها باید جوانان را کنترل کرده و جشن ها را بدون وقوع اتفاقات ناگوار و تلخ برگزار کنند.

 

حجت الاسلام حافظ نیا با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در روز درختکاری، اظهارکرد: در این روز مقام معظم رهبری وضعیت معیشت مردم را غصه بزرگی دانستند.

 

امام جمعه بندر آستارا از گرانی قیمت میوه و دیگر کالاها انتقاد کرد و گفت: امروز میوه فراوان ولی قیمت ها سرسام آور است.

 

وی با بیان این سوال که پرتقال محصول شمال است چرا باید آنقدر گران به دست ما برسد، افزود: یک جای کار نه همه جای کار می لنگد، اقدامات ستاد تنظیم بازار در حد شعار است.

 

حجت الاسلام حافظ نیا خطاب به هیئت های نظارت انتخابات گفت: تصمیمات شما بر زندگی مردم تاثیر بسیار دارد و روز قیامت جواب خدا را باید بدهید.

 

خطیب نماز جمعه بندر آستارا در ادامه از اعضای هیئت های نظارت خواست سلیقه ای رفتار نکنند و سلیقه های شخصی، فردی، جناحی و گروهی را دخالت ندهند.

 

وی اضافه کرد: اعضای هیئت های نظارت تعهد، ایمان، انقلابی بودن، پاک دستی، تخصص و پاک چشمی افراد را ملاک قرار بدهند.

 

حجت الاسلام حافظ نیا از برگزاری عروسی های مختلط در جامعه انتقاد کرد و افزود: برخی عروسی ها هیچ شباهتی به یک جشن اسلامی ندارد.

 

امام جمعه بندر آستارا خطاب به مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در خصوص موسیقی های زنده در رستوران ها گفت: شما متولیان باید نظارت کنید، نیروی انتظامی و سپاه و قوه قضاییه پاسدار انقلاب هستند و باید به طور انقلابی وارد عمل بشوند.

 

حجت الاسلام حافظ نیا با بیان اینکه کشف حجاب، اختلاط زن و مرد و اعمال ناپسند از اتفاقات این مکان ها است، خاطرنشان کرد: همه نهاد های متولی امر باید احساس مسئولیت کرده و در راستای قانون عمل کنند.

 

 

کد خبر 1036962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha