مشکلات مردم، ناشی از انتخاب نادرست است

حجت الاسلام موسوی خراسانی با بیان اینکه مشکلات مردم ناشی از انتخاب نادرست و بی بصیرتی در هنگام انتخابات است، گفت: مشکلات داخل ایران در کشور حل شدنی است و مردم پیگیر تشکیل دولت جوان حزب اللهی باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، حجت الاسلام سید علی موسوی خراسانی در خطبه های این هفته خود با بیان اینکه مسئولان را نقد می شوند ولی بی احترامی به آنها جایز نیست، گفت: رهبر معظم انقلاب در روز درختکاری  برای گرانی ها به دولت تذکر دادند و این گرانی ها ناشی از سومدریت ها است که با پیگیری می توان نواقص را برطرف کرد.
امام جمعه گلشهر با اشاره به پیگیری برای تعطیلی آزمایشگاه گلشهر و وعده بازگشایی چند روز در هفته توسط رئیس شبکه بهداشت و درمان، بیان کرد: کسانی برای انتخاب شوراها ثبت نام نمایند که  بتوانند از ظرفیت شهر استفاده کنند و پیگیر مشکلات مردم باشند.
وی با انتقاد از کسانی که به وظیفه شورای خود عمل نمی کنند، افزود: کسانی که درد انقلاب و مستضعفان را درک کنند وارد میدان شوند و مردم با رای خوب خود به شخص درست و دلسوز مردم، از وی حمایت کنند.
حجت الاسلام موسوی خراسانی با یادآوری  اینکه مشکلات نظام نتیجه رای نامناسب و بی بصیرت مردم است، تاکید کرد: مردم پیگیر دولت جوان حزب اللهی باشند، مشکلات داخل ایران در کشور حل شدنی است و نیازی به راضی کردن کشورهای اروپایی ندارد.
امام جمعه گلشهر با تشریح سفر پاپ به عراق و حواشی آن، مواضع آیت الله سیستانی در برابر پاپ که در خصوص مسائل فلسطین، جهان اسلام و مستضعفان  جهان بود را ستود./

کد خبر 1036977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha